Loyalty: Odměňte své zákazníky za věrnost

 

Získejte věrnostní program do vašeho platebního terminálu nebo mobilu a motivujte vaše zákazníky k častějším nákupům.

Nabídněte svým zákazníkům něco navíc

archivace

Rádi byste nabídli svým zákazníkům věrnostní program, ale nechcete s ním ztrácet příliš času? Pak je přímo pro vás věrnostní program Loyalty, který funguje na vašem mobilu nebo platebním terminálu se systémem GP tom.

Aktivujte si Loyalty i vy a začněte sbírat kontakty na vaše věrné zákazníky, kteří za svůj nákup budou sbírat body. Ty se pak promění na odměnu vyplacenou přímo na platební kartu. Díky tomu se k vám zase rádi vrátí.

Proč se vám věrnostní program vyplatí?

  • Získáte bázi věrných klientů, kteří se k vám budou vracet.
  • Nepotřebujete věrnostní karty. Vše funguje v rámci vašeho platebního terminálu nebo mobilu.
  • Zajistíte si databázi kontaktů, se kterou můžete komunikovat a budovat s nimi vztahy.
  • Odměna ve formě vyplacení peněz přímo na platební kartu, je u klientů velmi oblíbená. Nabízí ji většinou jen společnosti s propracovaným věrnostním systémem. Zařaďte se mezi elitu. 
  • Budete moct využívat jednoduše ovladatelný e-mailový nástroj s přednastavenými šablonami a statistikami.
archivace

Jak naše služba funguje?

Věrnostní program Loyalty si jednoduše aktivujete ve vašem zákaznickém účtu Marketplace. Hned poté od nás dostanete e-mail s odkazem na platformu Loyalty. Zde si nastavíte body a odměny, které mohou zákazníci za svůj nákup získat. Ve stejné aplikaci také můžete vytvářet a spravovat e-mailové kampaně zaslané na vaše věrné zákazníky a zároveň sledovat i statistiky věrnostního programu.

Jak služba funguje z pohledu zákazníka?

Jednoduchá registrace

Zákazníci se mohou snadno registrovat do věrnostního programu tím, že vloží svůj email přímo do platebního terminálu nebo mobilu. Platební karta se tak spáruje s jejich e-mailem.

Automatické sbírání bodů

Při každém nákupu se při platbě kartou automaticky sbírají body. Konečný stav bodů na kartě uvidí zákazník na platebním terminálu pokaždé, když zaplatí.

Uplatnění odměny

Po získání dostatečného počtu bodů, které si sami nastavíte v aplikaci, si může zákazník vybrat některou z vámi přednastavených odměn.

Nejčastější otázky a odpovědi

Věrnostní program Loyalty je určeným menším a středně velkým obchodníkům, kteří chtějí přilákat zpět své zákazníky a nabídnout jim za své pravidelné nákupy odměnu.

Nejjednodušší způsob odměny je tzv. cashback, tedy peníze zpět na účet zákazníka. Tyto peníze vám budou strženy při pravidelném vyrovnání (settlementu) mezi vámi a Global Payments a zaslány automaticky na platební kartu zákazníka, se kterou za poslední nákup zaplatil.

Další možností odměn jsou například vouchery, dárkové předměty nebo zážitky. Vše si můžete sami pohodlně nastavit v rámci aplikace.

Aktivace je jednoduchá a probíhá přímo ve vašem zákaznickém účtu Marketplace. Pokud si nepamatujete vaše přihlašovací údaje, kontaktujte naši zákaznickou linku na telefonu 267 197 744 nebo přes email [email protected].

Nemusíte! Po nákupu a platbě na platebním terminálu se zákazníkovi objeví možnost zaregistrovat si svou platební kartu do věrnostního programu. Jakmile to udělá, věrnostní kartou se stává jeho platební karta. Pokud jich má více, může si je registrovat pod svůj e-mailový účet a sbírat body ze všech karet najednou.

Přímo v aplikaci Loyalty se sbírají e-mailové kontakty vašich zákazníků. Ty můžete oslovovat prostřednictvím e-mailového nástroje přímo v aplikaci. Vyberte si některou z mnoha přednastavených šablon a celý systém funguje automaticky na základě pravidel, které mu nastavíte. Snadno tak budete moct posílat e-maily například při dosažení cílového počtu nasbíraných bodů nebo upozornit zákazníky na probíhající akce či zajímavé nabídky.