Analyzujte svá data
jako nikdy předtím

 

GP analytics je exkluzivní statistika o vašem podnikání

Chcete vědět, jak si váš obchod vede ve srovnání s konkurencí? Jakou část tržeb přinášejí vaši věrní zákazníci? V jakou denní dobu je váš personál nejvytíženější a kdy naopak můžete nabídnout vašim zákazníkům rychlejší obsluhu? Vyzkoušejte novou službu, kterou nabízíme našim zákazníkům. GP analytics naleznete v aplikaci Marketplace na mygp.cz

analytics

Opřete svá rozhodnutí o čísla
a vydělávejte víc!

V GP analytics máte k dispozici 3 části: Analýza plateb, Porovnání s konkurencí a Demografie zákazníků.

V části Analýza plateb (Analytics) naleznete přehledné informace o zákaznících platících platební kartou ve vašich provozovnách. Skládá se ze tří modulů:

  • Přehled
  • Srovnání
  • Vyhodnocení

Část Porovnání s konkurencí (Benchmark) porovná vaši výkonnost s konkurencí v okolí. Najdete v něm dva moduly:

  • Chování
  • Útrata

V části Demografie zákazníků poznáte vaše zákazníky podle jejich demografických charakteristik. Skládá se ze 3 modulů:

  • Profil
  • Dosah
  • Srovnání

Jednoduchý a nepostradatelný obchodní nástroj

Dostupné odkudkoliv

Data si můžete prohlížet z počítače nebo telefonu. Stačí se přihlásit na mygp.cz

Snadné použití

Reporty jsou hned připravené k použití. Stačí vybrat co chcete vidět.

Trendy vývoje v čase

Přehledně zobrazený meziměsíční a meziroční vývoj.

icon

Data vždy aktualizovaná

Data ze všech vašich provozoven a e-shopů nahráváme do aplikace denně.

Unikátní možnosti

Data které uvidíte jsou unikátní. Jinde je nezískáte. Můžete porovnat své provozovny nebo se porovnat s konkurencí.

Novinka!

Sledujte predikce, jak se budou prodeje u vás vyvíjet v následujících dnech.

Modul: Přehled

Jak se dělí tržby mezi nové a vracející se zákazníky?

Co získám?
  • Porovnání celkového počtu transakcí, objemu tržeb, průměrné výše transakce a přehled o nejvíce a nejméně rušných časech v provozovně.
  • Vývoj ukazatelů v čase.
  • Novinka! Predikce toho, jak se budou prodeje u vás vyvíjet v následujících dnech.
Jak mi tato data pomohou?
  • Umožní vám sledovat dlouhodobý trend vývoje všech nebo jednotlivých provozoven.
  • Můžete si přidávat vlastní poznámky, abyste se mohli podívat zpět a zjistit, které aktivity a jak ovlivnily prodeje.
  • Zvyšují efektivitu plánování personálu na provozovnách díky informacím o nejrušnějších časech na provozu a predikce na následující dny.

Modul: Srovnání

Kterým mým provozovnám se daří lépe a kterým hůře?

Co získám?
  • Porovnání výkonnosti mých provozoven podle objemu tržeb a počtu transakcí pro nové a vracejících se zákazníky.
Jak mi tato data pomohou?
  • Umožní vám monitorovat provozovny např. v závislosti na marketingových akcích, nebo po aktivitách zaměřených na získání nových zákazníků.

Modul: Vyhodnocení

Co získám?
  • Porovnání mých provozoven mezi sebou v rámci vybraného období.
Jak mi tato data pomohou?
  • Pomohou vám otestovat např. nový prodejní koncept na vybrané provozovně.

Modul: Chování

Kdo dokáže přilákat více zákazníků, vy nebo vaše konkurence?

Co získám?
  • Srovnání s konkurencí založené na chování zákazníků.
Jak mi tato data pomohou?
  • Zjistíte, zda vaši místní konkurenti mají podobné nebo odlišné výsledky a co byste mohli dělat lépe.
  • Pochopíte, zda konkurenti přitahují vracející se zákazníky častěji než vy. Možná mají věrnostní program?

Modul: Útrata

Utratí u mě zákazníci více nebo méně než u mé konkurence?

Co získám?
  • Porovnání, jaké jsou průměrné výdaje klienta v mém oboru podnikání, rozdělení nákupů podle dní v týdnu.
  • Průměrnou výši transakci v čase.
Jak mi tato data pomohou?
  • Pochopíte, zda jsou vaše ceny přiměřené oproti místní konkurenci, nebo které jsou její lepší a horší dny.
  • Můžete zvýšit ceny a přesto si udržet zákazníky? Měli byste snížit ceny, protože jste možná dražší?

Modul: Profil

Tento nový modul je k dispozici jen pro klienty s funkcí Porovnání s konkurencí (t.j. balík Standard).

Co získám?
  • Užitečné statistiky o vašich zákaznících z pohledu věku, počtu dětí či výšky příjmu.
  • Zobrazuje demografické statistiky o zákaznících v čase podle měsíců.
Jak mi tato data pomohou?
  • Poznáte, kdo jsou vaši zákazníci a jak se chovají.
  • Můžete identifikovat obchodní potenciál a adresně zacílit svou kampaň.

Modul: Dosah

Tento nový modul je k dispozici jen pro klienty s funkcí Competitive Benchmark (t.j. balík Standard).

Poskytuje přehled o tom, kde jeho zákazníci žijí a kde utrácejí.

Co získám?
  • Zobrazuje umístění zákazníků podle obratu.
  • Identifikuje umístění nových zákazníků.
  • Zobrazuje umíštění zákazníků konkurence.
Jak mi tato data pomohou?
  • Můžete adresně zacílit svou kampaň podle lokalit.

Modul: Porovnání

Tento nový modul je k dispozici jen pro klienty s funkcí Competitive Benchmark (t.j. balík Standard).

Umožňuje porovnat demografické statistiky vašich prodejen.

Jak s GP analytics pracovat? (video návody)

V krátkých, přehledných videonávodech naleznete užitečné rady pro využití služby. Podívejte se na video, ve kterém vám představíme novinky, které jsme pro vás připravili.

 

První přihlášení pomocí zvacího e-mailu (A1)

Základní menu aplikace (A2)


Kdo a kdy u mě nakupuje (B1)


Porovnání mých provozoven (B2)


Porovnání s konkurencí (B3)


Můj podíl na útratách zákazníků (B4)


Jak získám přístupové údaje?

Přístupové údaje jste obdrželi e-mailem po podpisu smlouvy nebo po aktivaci služby. E-mail byl odeslán z adresy [email protected]. Zkontrolujte prosím schránku e-mailové adresy, kterou jste uvedli na žádosti o akceptaci platebních karet od Global Payments. Jestliže stále e-mail nemáte, zkontrolujte i spam. Pokud stále nemůžete najít své přihlašovací údaje, napište nám a my vám vygenerujeme nové údaje.

Nejčastější dotazy ke službě GP analytics

Přístupové údaje jste od nás obdrželi mailem po podpisu smlouvy nebo aktivaci služby. E-mail vám byl odeslán z adresy [email protected]. Zkontrolujte došlou poštu v e-mailu, který jste uvedli jako kontaktní do smlouvy o akceptaci karet s Global Payments. Zkontrolujte si také spam a hromadnou poštu. Pokud jste e-mail i přesto nenašli, použijte formulář na stránce nebo napište na adresu [email protected]. Ozveme se vám do 24 hodin.

Část Analytics vám pomůže odpovědět na otázky:

  • Jak se vyvíjí počet transakcí a objem prodeje u všech nových a vracejících se zákazníků?
  • Jaký bude objem prodeje v následujících 7 dnech?
  • Jaká je průměrná výše nákupu?
  • V jakém čase máte nejvíce zákazníků a kdy máte nejvyšší prodeje?
  • Které provozovny jsou nejvýkonnější a které nejméně?

Část Benchmark porovná vaši výkonnost s konkurencí v okolí:

  • Jaký je poměr nových a vracejících se zákazníků u vás a u konkurence?
  • Je návštěvnost u vás a u konkurence jiná?
  • Kdy zákazníci nejvíce nakupují u vás a u konkurence?

V části Analytics je pro toto srovnání klíčové období 12 měsíců. Zákazníci, kteří v tomto období nakoupili poprvé, jsou v reportu označeni jako noví. Naopak zákazníci, kteří za 12 měsíců nakoupili vícekrát, jsou označeni jako vracející se.

V části Benchmark je sledováno období jeden měsíc. Zákazníci, kteří v průběhu měsíce nakoupili poprvé, jsou v reportu označení jako noví. Zákazníci, kteří v průběhu měsíce nakoupili vícekrát, jsou označeni jako vracející se. 

V reportech jsou zahrnuta data o platbách na vašich platebních terminálech, či platební bráně. V části Benchmark jsou zahrnuta i anonymizovaná data od vašich konkurentů.

Pro srovnání s výkonností vašeho podnikání byli vybráni vaši konkurenti působící ve stejném odvětví a stejné oblasti jako vaše provozovny. Detailní informace o zahrnutých konkurentech vám však nemůžeme poskytnout vzhledem k evropské legislativě GDPR.

Aktualizace dat v části Analytics probíhá denně. V reportech uvidíte proto jako nejnovější data, data za předešlý den. Část Benchmark je aktualizována měsíčně vždy kolem 15. v měsíci.

V aplikaci jsou k dispozici data za poslední 2 roky.

Na linku podpory +420 267 197 777 nebo e-mailem na [email protected].