Nejčastější dotazy

Restart platebního terminálu provedete současným stisknutím žlutého tlačítka a tečky. Obě tlačítka podržte na přibližně 2 vteřiny. Pokud by se platební terminál sám nezapnul, podržte zelené tlačítko.

TID = ID zařízení. Každý platební terminál má přidělené své identifikační číslo.

Číslo platebního terminálu se zobrazuje na displeji platebního terminálu. Jedná se o šestimístné číslo. Tiskne se i na každou účtenku a uzávěrku s označením ID zařízení.

Zavolejte na call naše centrum podpory - telefonní číslo je +420 267 197 777 a je v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Abychom urychlili řešení, připravte si prosím číslo terminálu, které najdete na jakékoli starší účtence nebo uzávěrce, kterou terminál vytiskl, nebo také na displeji platebního terminálu. S operátorem ověříte, kde má být terminál umístěn. Následně vyzkoušíte restart terminálu. Pokud se terminál nepovede zrestartovat, nadiktujete jméno a telefon a ozve se vám do 120 minut technik, který se s vámi domluví na termínu opravy terminálu.

Výhradně elektronické výpisy ve formátu PDF (.pdf) nebo Ecxel (.xlsx), které si můžete stáhnout v Merchant Portal na adrese https://gpnmerchant.com/mportal nebo si zde můžete nastavit jejich zasílání na e-mail.

Faktura se nehradí, poplatek EET vám bude automaticky odečten z následujících transakcí platebními kartami.

Společnost Global Payments je certifikovaným personalizačním centrem společností Visa a Mastercard. Čipové karty pro banky: GP nabízí kompletní výrobu čipových karet od A po Z. Tedy od dodání plastových kartiček přes tvorbu potřebných dat až po finální personalizaci a rozeslání karet klientům.

Proplácení je závislé na nastavení uzávěrky vašeho platebního terminálu. Uzávěrka systému je v Global Payments stanovena na 22:45. To znamená , že pokud máte nastavenou uzávěrku do času 22:45, všechny transakce budou zpracovány a proplaceny následující den. Pokud máte nastavenou uzávěrku později, všechny transakce budou zpracovány a proplaceny o den později, tedy 2 dny po uzávěrce.