Ano. GP webpay umožňuje přijímat platby nejen v českých korunách a eurech, ale i v amerických dolarech, britských librách, maďarských forintech, polských zlotých a ruských rublech. Zákazníkům ze zahraničí se také automaticky přizpůsobí jazyk platební brány.

Jazyk platební brány se automaticky přizpůsobí prostředí zákazníka. V současnosti nabízí 19 jazykových mutací – vedle češtiny a slovenštiny také angličtinu, arabštinu, dánštinu, finštinu, francouzštinu, holandštinu, italštinu, lotyšštinu, maďarštinu, němčinu, norštinu, polštinu, portugalštinu, ruštinu, španělštinu, švédštinu a ukrajinštinu.

Ne. Číslo karty, její expirace i CVC slouží pouze k autorizaci platby v platební bráně GP webpay a nikdy nejsou předávány obchodníkům. Obchodník se pouze dozví, zda platba proběhla v pořádku. E-shopům tím odpadá nutnost zavádět náročná bezpečnostní opatření.

O bezpečí jejich zákazníků se stará provozovatel platební brány GP webpay, Global Payments Europe, který pravidelně prochází přísnými bezpečnostními audity. Ty zaručují, že citlivé údaje nebudou zneužity.

V platební bráně zaplatí částku za zboží, která je v plné výši stržena z jeho účtu. Vaše banka vám následně připíše částku sníženou o transakční poplatek. Jeho výše je individuální a závisí pouze na vaší dohodě s bankou.

Peníze vám vaše banka připíše na účet obvykle následující pracovní den po úspěšném dokončení platby přes GP webpay.

Cena za využívání GP webpay může být různá, záleží především na objemu transakcí, které přes platební bránu projdou. O podrobnosti týkající se ceny, poplatků a podmínek využívání platební brány vás informuje náš obchodní zástupce nebo nám napište na [email protected].

Implementaci provádí klient sám na základě dokumentace, kterou poskytujeme. Jsou v ní všechny potřebné informace včetně funkčních skriptů v PHP a JAVA. Zkušený programátor zvládne platební bránu naiplementovat obvykle během 2 - 3 dnů včetně otestování funkčnosti systému.