Veškerou komunikaci s Global Payments jednoduše a bez čekání. Přihlaste se do Marketplace a spravujte svůj účet kdykoliv budete potřebovat.
Novinka - vyzkoušejte novou aplikaci MyGP Mobile!
Představujeme vám Marketplace, nový online portál určený pro naše klienty. Díky němu můžete pohodlně a bezpečně ovládat svůj účet u Global Payments. Umožňuje snadno změnit nastavení platebních terminálů nebo platební brány, přidávat nové funkcionality nebo objednávat dodatečné služby. Díky šikovným přehledům budete mít svůj účet pod kontrolou na jednom místě. S online portálem Marketplace vyřešíte každý požadavek na pár kliknutí a budete mít více času na své podnikání.
Již nyní můžete najít Merchant Portál ve vašem zákaznickém účtu v Marketplace. Co zde najdete? Například informace o transakcích z platebního terminálu nebo brány. Můžete vyhledávat platby a filtrovat je podle času a rychle najít tu, kterou zrovna potřebujete. Analyzujte svá data a jednoduše si vyexportujte report ve formátu pdf nebo xlsx. Potřebujete předat zaměstnancům přístup do Merchant Portálu? Není problém, nastavte jim uživatelská oprávnění. Samozřejmostí jsou i emailové notifikace.
Díky nové aplikaci MyGP Mobile získáte aktuální přehled o produktech a službách, které máte od Global Payments. Usnadněte si život a spravujte svůj zákaznický účet přímo ze svého telefonu.
Jak na první přihlášení do aplikace?
Nemůžete najít přihlašovací údaje do vašeho účtu Marketplace? Zavolejte nám na +420 267 197 777.
Změny nastavení nebo objednávku nových služeb si můžete jednoduše zařídit sami, online a bez čekání.
Portál je dostupný na jakémkoliv zařízení 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Všechny produkty a služby máte na jednom místě. Stejně tak i vaše požadavky, které jste nám poslali.
Aplikace je intiutivní a přizpůsobená k prohlížení v počítači, mobilu i na tabletu.
Pokud již jste naším klientem, obdržel jste po podpisu smlouvy váš vlastní personalizovaný link pro přístup do portálu. V několika málo krocích si vytvoříte profil včetně přihlašovacího jména a hesla. Vaše přihlášení je bezpečné a autorizované. Po přihlášení vás průvodce provede základními funkcemi a vy tak můžete aplikaci hned začít využívat.
Neznáte své přihlašovací údaje? Zavolejte nám na +420 267 197 744 nebo napište na [email protected].
Co je Marketplace?
Marketplace je webový portál podobný aplikacím internetového bankovnictví. V rámci portálu Marketplace získáváte okamžitý kompletní přehled a kontrolu nad nastavením vašeho účtu v Global Payments. Máte možnost jednoduše realizovat změny nastavení, požádat o další služby nebo zadat jakýkoliv jiný požadavek na Global Payments.
Jaké jsou výhody Marketplace?
K čemu Marketplace slouží a co vše umožňuje?
Jak získám přístup do Marketplace?
Obchodník (jednatel firmy) obdrží uvítací email se svým vlastním personalizovaným odkazem pro přístup do portálu. Kliknutím na odkaz si v jednoduchých krocích vytvoříte své přihlašovací jméno a heslo. O zaslání uvítacího emailu do Marketplace můžete také požádat vašeho obchodního zástupce, popřípadě nás kontaktovat přes zákaznickou linku.
Alternativní způsob:
Na stránce www.mygp.cz se můžete zaregistrovat do Marketplace. Jednatel firmy zadá základní identifikační údaje (IČO, jméno, příjmení a číslo občanského průkazu), které jsou uvedené ve smlouvě s Global Payments. Po úspěšné verifikaci všech těchto údajů v našich databázích si v jednoduchých krocích vytvoříte své přihlašovací jméno a heslo. V případě, že při verifikaci údajů nenajdeme shodu u jednoho či více údajů, máte možnost požádat o přístup prostřednictvím požadavku o asistenci. Po zpracování požadavku vás budeme kontaktovat a váš požadavek dořešíme telefonicky.
Jak často se údaje o nastavení produktů a služeb v Marketplace aktualizují?
Aktualizace dat v Marketplace probíhá 1x za den, a to v časných ranních hodinách.
Je přístup do Marketplace zpoplatněn?
Přístup do portálu Marketplace je zdarma.
Jak se ukládají a odesílají jednotlivé změny provedené v portálu Marketplace?
Všechny změny, které byly provedeny a uloženy během jednoho přihlášení do portálu, se automaticky přiřadí do jednoho požadavku (tiketu) a odešlou na zpracování jakmile se uživatel z portálu odhlásí. To znamená, že po odhlášení a opětovném přihlášení do portálu se každá další změna bude odesílat jako nový požadavek (tiket).
Upozornění: Jednotlivé požadavky (tickety) se řeší postupně, v pořadí v jakém byly zadány, a není možné měnit pořadí zpracování jednotlivých požadavků.
Kdo z mé firmy může dostat oprávnění přístupu do Marketplace?
Na začátku má přístup do Marketplace pouze jednatel firmy. Může však v Marketplace požádat o vytvoření nového uživatelského konta, přes které bude ke službě přistupovat jiný uživatel. Tento požadavek se vytváří v záložce "Zadat speciální požadavek". Následně se zvolí možnost "Vytvořit nového uživatele", kde bude klient vyzván k zadání základních kontaktních údajů nového uživatele. Pokud je nový uživatel jednatelem společnosti, získá roli jednatel společnosti (statutár). Pokud nikoli, získá roli běžného uživatele.
Jaké uživatelské role jsou v Marketplace definovány?
Jednatel společnosti (statutár) - role je přidělena pouze jednatelům společnosti a poskytuje plná práva v nastavování produktů a služeb.
Běžný uživatel - tuto roli získává každý nový uživatel, který není jednatelem společnosti. Tento uživatel má také přístup k nastavení produktů a služeb, avšak jakákoli významná změna uložená tímto uživatelem je odeslána ke schválení jednateli společnosti. Zároveň tento uživatel nemá přístup k osobním údajům (KYC data) jednatelů.
Upozornění: Pokud je vyžadováno schválení konkrétního požadavku běžného uživatele jednatelem, nebude tento požadavek (tiket) zaslán ke zpracování do Global Payments, dokud nedojde ke schválení takového požadavku jednatelem.
Kde si mohu prohlížet seznam mých požadavků zadaných v Marketplace?
Seznam jednotlivých požadavků (ticketů) si jednoduše zobrazím v "Centru zpráv".
Jaký je rozdíl mezi Marketplace a Merchant portálem?
Marketplace je online portál, který vám poskytuje kompletní přehled a kontrolu nad nastavením vašeho účtu v Global Payments. Máte možnost jednoduše realizovat změny nastavení, požádat o další služby nebo zadat jakýkoliv jiný požadavek na Global Payments.
Merchant portál je aplikace, která vám poskytuje úplný přehled o všech vašich transakcích a platbách, které proběhly přes váš platební terminál nebo platební bránu GP webpay.
Budu moct po aktivaci Marketplace nadále používat i Merchant portál?
Ano, oba systémy budou pro klienty i nadále dostupné.
Jak se dostanu z Marketplace do Merchant portálu?
Marketplace umožňuje velmi jednoduchý a přímý přístup do Merchant portalu bez nutnosti zadávat znovu přihlašovací jméno a heslo. Systém si spáruje uživatelský účet Merchant portálu s uživatelským účtem v Marketplace a každé další přihlášení již bude probíhat plně automaticky.
Funguje Marketplace i na mobilním zařízení?
Ano, portál Marketplace je designovaný tak, aby se přizpůsobil jakékoli velikosti obrazovky, takže ho plnohodnotně můžete využívat i na vašem mobilním telefonu nebo tabletu.
Kde si mohu spravovat služby, které přímo nesouvisí s akceptací plateb, jako je např. GP analytics nebo Maxima pojištění?
Přístup k těmto službám a jejich nastavením jednoduše najdete pod ikonou "Moje služby".
Jaké jsou systémové požadavky na přístup do Marketplace?
Jedinou podmínkou je mít webový prohlížeč minimálně v níže uvedených verzích - Internet Explorer 8, Google Chrome V28, Apple Safari v6.0.5, Firefox V22.
Pokud mám více firem, mohu je všechny spravovat v Marketplace pod jedním uživatelským účtem?
Ano, všechny firmy je možné zpřístupnit přes jeden uživatelský účet, tedy pod jedno přihlašovací jméno a heslo do Marketplace. Uživatel si jen musí při párování každé další firmy zvolit možnost spárování s již existujícím uživatelským účtem.
Jak často je potřeba měnit heslo do aplikace Marketplace?
Heslo je nutné měnit každých 80 dní.
Co je Merchant Portal?
Merchant Portal je zákaznický webový portál, který jsme pro vás vytvořili ke každodennímu používání. Poskytuje vám úplný přehled o všech vašich transakcích a platbách, které proběhly přes váš platební terminál nebo platební bránu GP webpay. Dozvíte se zde také všechna důležitá aktuální sdělení.
Kde najdu přihlašovací údaje?
Přihlašovací údaje vám zašleme na e-mailovou adresu uvedenou na vaší smlouvě. Odkaz na přihlášení najdete v pravém horním logu na stránkách www.globalpayments.cz nebo klikněte zde.
Můžete také kliknout na tlačítko "Merchant Portal" v horním menu webové stránky Global Payments.
Jaké jsou hlavní výhody Merchant Portalu?
V Merchant Portalu najdete řadu funkcí, které jsou užitečné pro vaše podnikání. Můžete zde například:
Jak často jsou údaje v portálu aktualizovány?
Díky portálu máte nepřetržitý přístup k informacím a flexibilitu, kterou vám tištěné papírové výkazy neumožní. Veškeré údaje jsou každodenně aktualizovány a jednotlivé transakce jsou uváděny včetně všech potřebných detailů. Samotný portál je dostupný nonstop, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Mohu si zde vytvářet výpisy?
Merchant Portal umožňuje uživateli celou řadu možností, jak se svými daty dále pracovat. Seznamy lze filtrovat nejen podle obchodního místa a časového období, ale také podle celé řady dalších možností. Nastavit si můžete formát, periodicitu či e-mailové adresy, na které chcete výpisy dostávat. Jazyk výpisů se nastaví automaticky, zpravidla v češtině a v angličtině. Vygenerované PDF výpisy budou zároveň uloženy v portálu v sekci Výpisy, kde jsou archivovány po dobu 2 let. V případě, že s vašimi daty pracuje dále účetní, jistě ocení možnost dávkového zpracování vybraných souborů.
Existuje demo přístup do portálu, kde bych si funkcionality mohl vyzkoušet?
Abyste se mohli podívat na demo verzi našeho zákaznického portálu Merchant Portal, nemusíte mít u nás podepsanou smlouvu. Přihlásit se můžete prostřednictvím přihlašovacích údajů níže:
Adresa: oms.test.gpe.cz/mportal/index.xhtml
Přihlašovací jméno: testmerchant
Heslo: 111111