Díky naší nové aplikaci budou lidé moci zahodit věrnostní kartičky. GP analytics umožní fungování věrnostního programu jen díky platební kartě. Místo kupy věrnostních kartiček teď bude lidem stačit jen ta, kterou běžne platí.
Přelomová funkce umožní obchodníkům vytvořit si svůj vlastní věrnostní program pro své zákazníky. Nemusí jim vydávat žádné kartičky, nemusí je nutit stahovat si věrnostní aplikace, vše bude probíhat jednoduše během platby kartou na terminálu. Obchodníci tak ušetří za vedení věrnostního programu a zákazníci s sebou nebudou muset nosit věrnostní kartičky z různých obchodů.„Poprvé se k programu zákazník přihlásí tak, že při placení zadá na terminálu svůj email. Pak již automaticky sbírá body za každý nákup zaplacený kartou. Po nasbírání dostatečného počtu bodů získává odměnu. Aplikace zákazníkovi automaticky pošle email, pokud se k odměně blíží nebo jí již dosáhl. Následně, při příští platbě kartou, si může zákazník nechat tuto odměnu poslat na kartu,“ popisuje fungování věrnostního programu projektová manažerka Global Payments Zuzana Jezsó Hautová.
Podle ní bude celý systém maximálně automatizovaný. Obchodník si bude moci sám nastavit částku, kterou požaduje, aby u něj zákazník utratil a získal odměnu. Stejně tak výši odměny. Náš systém dosažení odměny automaticky rozpozná a pošle klientovi email s gratulací. Obchodník si také může sám vytvořit vlastní emaily. Pekař tak může zákazníky informovat například o tom, že mají nové koláče a pokud si koupí dva, dostanou k nim rovnou kávu zdarma. Pneuservis může nabídnout, že za přezutí gum a umytí auta dostane zákazník roční úschovu pneu zdarma.
O nových produktech nebo službách tak obchodník může informovat své klienty a rovnou si je zavázat, že pokud nakoupí za určitou částku, získají výhody. „Aplikace bude rovněž umět rozesílat emaily podle určité lokality. Když bude mít pekárna v Košicích nové koláče, rozešle email pouze zákazníkům z Košic, a nikoliv už těm z Bratislavy. Pozná to podle toho, kde se klienti k programu přihlásili,“ vysvětlila Zuzana J. Hautová. Aplikace neshromažďuje žádné osobní údaje zákazníků s výjimkou emailové adresy. Žádná jména, data narození nebo dokonce adresa není potřeba. Proto je aplikace naprosto bezpečná a odpovídá všem požadavkům na GDPR. Klient může platit libovolnou metodou přes platební terminál – kartou, mobilem nebo hodinkami a aplikace všechny jeho body za nákupy bezpečně zaznamená a uloží, aby si poté mohl vybrat odměnu. Nová unikátní služba bude k dispozici v GP analytics již letos. O jejím zavedení vás budeme včas informovat.