Plnohodnotná pokladna v moderním terminálu.
Představujeme vám unikátní řešení, které v sobě spojuje výhody platebního terminálu s integrovanou pokladnou. Prostřednictvím nejnovějšího platebního terminálu Nexgo N86 totiž můžete nejen přijímat platby kartou, ale také v hotovosti. Umožní vám sledovat stav skladových zásob, spravovat ceny a určitě oceníte i vysoké zabezpečení a zálohování dat včetně detailního reportingu. A to není vše. Díky řešení Global Payments POS ušetříte za nákup drahého pokladního zařízení. Vše máte jednoduše v terminálu. Vyřešeno.
Terminal Plus, to je řešení připravené přímo pro prodejny a malé provozovny. Vše co potřebujete totiž najdete v jediném zařízení. Ušetříte tak za pořízení drahého hardware. Vzdálené aktualizace systému bez účasti technika na místě jsou samozřejmostí. Nepotřebujete vlastní servery, vše je uložené v cloudu. Řešení je pro neomezený počet uživatelů i neomezený počet produktů. V ceně 700 Kč bez DPH měsíčně za každé zařízení je samozřejmě zahrnuta i zákaznická podpora.
Praktický, cenově dostupný a plně mobilní. To je řešení Mobile Pay, pokladna a terminál v mobilním telefonu. Ideální pro malé podniky. Systém nastavíte během několika vteřin a vše funguje jednoduše z vašeho chytrého telefonu. Nastavujte ceny, slevy, spropitné nebo různé výše spotřební daně. Umožňuje odesílat účtenky přes SMS nebo e-mailem. Mějte přehled o zásobách, transakcích a mnohem více odkudkoliv zrovna potřebujete.
Nastavujte ceny i slevy na všech pobočkách naráz či jednotlivě, a to bez nutnosti fyzické návštěvy.
Díky cloudovému řešení ušetříte při pořízení systému i při jeho provozu. Postaráme se o jeho aktualizaci, údržbu, ale i kompletní zákaznickou podporu.
Díky komplexnímu systému ochrany a automatickému zálohování nepřijdete při poruše přístroje o svá data. Navíc k nim máte přístup odkudkoli.
Máte aktuální přehled o skladových zásobách. Pohodlně spravujte své zboží, upravujte DPH či prodej doplňkových produktů.
Sledujte tržby, slevy, obraty dle DPH, a to nejen za aktuální den. Srovnejte vybraná období, nákupní trendy či poskytnuté slevy. Exportujte do PDF/Excel.
Všechny právní změny obchodního zákoníku implementujeme do systému automaticky, takže vás chráníme před jejich porušením.
Pro koho je řešení Global Payments POS vhodné?
Řešení ocení zejména malí a střední podnikatelé, živnostníci kteří potřebuji přijímat a evidovat platby bankovní kartou a hotovostí s možností vystavení plnohodnotného daňového dokladu. Řešení není vhodné pro provozovny s velkým počtem položek s nutností použití čtečky čárového kódu.
Jaký je rozdíl mezi Terminál+ a Mobile Pay?
Terminál+ je vhodný spíše pro větší provozy, případně pro potřeby vystavování daňových dokladů v tištěné formě. Mobile Pay je vhodný pro podniky s menší frekvencí plateb a kde je dostatečné odeslání daňového dokladu e-mailem.
Mohu na jedné provozovně kombinovat Terminál+ a Mobile Pay?
Kombinace více typů řešení je možná jak v rámci jedné provozovny, tak v rámci více provozoven.
Jaká zařízení jsou podporována?
Terminál+ je možné spustit na dotykových terminálech Nexgo N5 a Nexgo N86 Mobile Pay funguje na každém telefonu se systémem Android 8.x a vyšší, které má v sobě NFC čip. Aplikace není možné spustit na zařízeních Apple.
Lze vystavit daňový doklad?
Systémy Global Payments POS podporují vystavení plnohodnotného daňového dokladu. V případě řešení Terminál+ je daňový doklad vytištěn na tiskárně platebního terminálu. V příští verzi bude pro každou transakci možnost výběru vystavení daňového dokladu dvěma způsoby: tiskem nebo odesláním e-mailem, V případě mobilního řešení Mobile Pay je možnost odeslat daňový doklad e-mailem.
Jaké jsou náklady na provoz?
Fakturace probíhá měsíčně pro každou pokladnu. Provoz management systému Backoffice je zahrnut v ceně. V případě objednání Global Payments POS zůstávají ceny již uzavřené Smlouvy o akceptaci platebních karet beze změny. Na cenu nemá vliv ani obrat, ani počet uzavřených transakcí.
Jaké typy plateb jsou podporovány?
V současnosti je podporována platba bankovní kartou, nebo v hotovosti. Jednu platbu lze rozdělit a uhradit vícero různými typy plateb, nebo více platebními kartami. V příštích verzi počítáme s podporou plateb stravenkami.
Umí systém evidovat stav skladu?
Ano, evidence stavu skladu po jednotlivých položkách je podporována. Jednoduše si u položky zvolíte potřebu evidence skladu a uvedete aktuální stav. Evidence skladu je jednoduchá a nevyžaduje dalšího zaměstnance pro jeho správu. S každým prodejem, nebo vrácením je aktualizován stav skladu. Pro jeho úpravu jednoduše množství skladu upravíte v aplikaci Backoffice bez nutnosti vytváření příjmů zboží, nebo vratek.
Kolik položek mohu v systému evidovat?
Technicky není množství položek omezeno. Omezením je jen rychlost výběru položky při prodeji. Systém umožňuje definovat vlastní obrazovky, na kterých je na pokladně zobrazen seznam přiřazených položek. Jedna položka může být přiřazena k více obrazovkám. Pokladní pak jen vybere při prodeji správnou obrazovku a následně konkrétní položku.
Mohu použít vlastní telefon v případě Mobile Pay?
Ano, v případě Mobile Pay je možné využít vlastní telefon obchodníka.