
Platební řešení pro hotely, restaurace, maloobchody a všechny typy podnikání.
Účet můžete mít u jakékoli banky.
24/7 technická podpora a přehledný zákaznický portál.
Máme techniky a kontaktní osoby po celé republice. Rádi vám poradí a poskytnou podporu.
Na naši technickou linku se můžete obrátit kdykoli – i o víkendech nebo o půlnoci. Jsme tu pro vás!
Zapomeňte na chatboty a mluvte se skutečnými lidmi, našimi odborníky.
Jsme jedním z největších poskytovatelů platebních služeb a technologií na světě. Naše řešení využívají klienti ve více než 100 zemích a ročně pro ně zpracujeme více než 50 miliard transakcí.
Pohodlné a snadné: Vyplňte své kontaktní údaje do kontaktního formuláře a my vám zavoláme zpět.
Těšte se na nejnovější generaci platebních terminálů. V naší nabídce najdete například terminály NEXGO i mobilní aplikaci Terminál v mobilu.
Terminál a tiskárna v jednom. Kompaktní a přenosný platební terminál s dotykovou obrazovkou. Svým designem je zaměřený na mobilitu a snadné použití v terénu. Může obsahovat funkce jako je tiskárna účtenek, čtečka čipových karet a široké možnosti připojení (Wifi, 4G/LTE a Bluetooth).
Pro každého, kdo chce víc. Vylepšená verze terminálu Nexgo N5 s pokladnou. Může nabízet vylepšené možnosti připojení, větší displej, výkonnější procesor nebo delší výdrž baterie. Terminál si můžete rozšířit o pokladnu, reporty, ceny a sklad díky Terminálu Plus.
Jednoduchá aplikace v mobilu. Přijímejte karty kdykoliv a kdekoliv. Funguje přímo v telefonu Android nebo iOS. Umožňuje napojení na další aplikace přes API a celou řadu rozšířených funkcí jako například produktový katalog, různé varianty spropitného nebo jednoduchou pokladnu. Více na stránkách GP tom.
Kolik stojí platební terminály?
Jedním z největším mýtů o platebních kartách je, že poplatky pro obchodníky jsou vysoké. Poplatek za platbu kartou se odvíjí od výše platby, nejčastěji se pohybuje ve výši centů.
V případě osobních debetních nebo kreditních karet Visa, Mastercard a Maestro se dnes většinou poplatky pohybují ve výši 1–2 %. Průměrná platba zákazníka je cca 250 korun. Nejčastěji platí místní zákazníci a používají běžné platební karty vydané lokálními bankami. Za takovou transakci zaplatí obchodník cca 4,4 Kč.
Nejsem zákazníkem České spořitelny. Znevýhodňuje mě to nějak?
Ne, pokud chcete používat naše produkty, můžete mít také účet u jiných bank.
Jak dlouho trvá, než budu mít peníze na účtu?
Své tržby obdržíte převedené na váš účet následující bankovní den. S našimi nabíjecími stanicemi pro elektromobily obdržíte své peníze během několika sekund.
Mohu přijímat platby kartou, když mi vypadne internet?
Platební terminály nefungují pouze přes WiFi nebo Ethernet, můžete si vybrat z celé řady dalších připojení jako je GPRS, SIM karta nebo Bluetooth.
Jaké výhody mám ze spolupráce s Global Payments?
U nás mluvíte osobně s odborníky, kteří vám poradí. Nemusíte se trápit s přednastavenými chatboty. Pokud vyplníte náš kontaktní formulář, obvykle vám ještě tentýž den zavoláme zpět. Budeme se vám věnovat a můžeme vám nabídnout řadu dalších funkcí jako například DCC, inovativní analytické nástroje nebo třeba nabídku bezkontaktních řešení, které vám pomohou dále rozvíjet vaše podnikání.
Mohu také přijímat poukázky s platebními terminály Global Payments?
Ano, naše platební terminály přijímají také oblíbené poukázky jako Edenred nebo Pluxee. Možné jsou také mobilní platební metody, jako je Apple Pay nebo Google Pay.
Co mám dělat, když můj platební terminál selže v neděli o půlnoci?
I v těchto případech jsme tu pro vás. Víme, jak důležité jsou naše produkty pro úspěch vaší společnosti, a jsme vám proto k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím naší technické linky.