Global Payments Care
Terminál bez starostí

Stovky terminálů jsou poškozeny personálem, zákazníky nebo při nečekaných událostech. Máme řešení.

 

Poškozený terminál vám rychle vyměníme
a vyhnete se tak nečekaným nákladům, protože:

Neplatíte za poškození nebo ztrátu terminálu.

Terminál vám bez otázek a bez nutnosti vysvětlování vyměníme.

Neplatíte za výjezd
technika.

Přijedeme k vám zdarma, a to i opakovaně

Technik je u vás nejpozději další pracovní den.

Garantovaně rychlejší než standardní servis.

S balíčkem Global Payments Care ušetříte:

15 000 Kč za každý poškozený nebo ztracený terminál

2 050 Kč za každý výjezd technika

Stres - s námi máte garantované lhůty příjezdu technika a opravy

To vše jen za 299 Kč měsíčně za provozovnu.

Chráníme všechny vaše terminály v provozovně

S tímto balíčkem chráníme všechny terminály od Global Payments bez ohledu na jejich počet.

Pokrytí se vztahuje na všechny druhy poškození.

Neptáme se, kdo škodu způsobil ani jak k ní došlo. Jednoduše terminál vyměníme. Bez otázek.

Žádné skryté podmínky

Vždy, když nastane problém, přijedeme, a vyměníme terminály. Máte tak absolutní klid bez ohledu na počet výjezdů technika či škodných událostí.

Stačí nás kontaktovat - jsme dostupní 24/7

Jednoduše nám na e-mailovou adresu [email protected] napište nebo zavolejte na telefonní číslo uvedené na vašem terminálu a jednoduše vše zajistíme.

S námi máte zajištěný provoz za zlomek ceny, transparentně. Pokryjeme to, co vaše podnikatelské pojištění nechrání.

Pojištění podnikání je důležité, ale pokrývá také pronajaté platební terminály? Jsou kryté proti poškození, ztrátě či krádeži i personálem nebo zákazníky? A co smluvní sankce za jejich poškození? Často tomu tak není nebo je krytí omezené s dodatečnými poplatky.

Nejčastější otázky a odpovědi

Nebudete nic platit. Služba navíc kryje všechny terminály v rámci dané provozovny, ne jenom jeden terminál.

Napíšete nám email, nebo nám zavoláte. Nahlásíte, že je s terminálem problém a to je vše. My zajistíme výměnu. Nebudeme od vás chtít žádné protokoly nebo vysvětlování, nebudeme prošetřovat jak k poničení došlo.

Nejspíš ano. Pojištění se často nevztahuje na pronajaté vybavení nebo na škody, které způsobí někdo jiný - třeba zákazník. U pojištění se taky provádí šetření a z pravidla se platí spoluúčast. Toto u nás odpadá. Doporučujeme si pečlivě prostudovat podmínky vašeho pojištění.

Ano. Pokud máte všechny terminály na jedné provozovně stačí sjednat jeden balíček za 299 Kč. Pokud máte provozoven víc, dá se balíček sjednat pro každou z nich.

Technik přijede podle domluvy, nejpozději do druhého pracovního dne. Výměnu zajistíme prioritně, protože chápeme, že omezení provozu může způsobit provozní komplikace.