Se službou Service+ od společnosti Global Payments se nemusíte starat o své platební terminály. Zabezpečte si je a získejte navíc návštěvu technika jednou ročně v ceně.
V případě poškození, ztráty nebo krádeže platebního terminálu, který od nás máte zapůjčený, vás mohou čekat nepříjemné výdaje, které jsou s jeho náhradou spjaté. Se službou Service+ se jim ale snadno vyhnete. Objednejte si zabezpečení terminálu a získejte navíc jako bonus možnost zavolat si technika společnosti Global Payments, který vám na vaši žádost vymění starší terminál za nový (např. pokud máte terminál s pevným připojením k síti a potřebujete terminál s Wi-Fi připojením). Bez dalších nákladů. Každý rok.
Pojištění je pro firmy rozumným opatřením. Ale vztahuje se vaše pojištění na osobní nedbalost? Kryje vaše pojištění škody i krádeže a ztráty našich terminálů? A vztahuje se vaše pojištění také na náš poplatek 15 000 Kč, který v takových případech musíte zaplatit? Ne vždy tomu tak je - nebo jsou s ním spjaty další poplatky. S naší doplňkovou službou Service+ jsou všechny tyto náklady zahrnuty v jednom měsíčním poplatku. Ročně můžete nahlásit až dvě škody, krádeže nebo ztráty. A celý proces je vyřízen rychle a jednoduše bez třetí strany, jako je pojišťovna.
Chraňte všechny vaše terminály již za 119 Kč měsíčně (obchodní místa s maximálně 2 terminály), 239 Kč měsíčně (obchodní místa s maximálně 4 terminály) a provozovny s 5 a více terminály jen za 359 Kč měsíčně.
Které služby jsou kryty v rámci služby Service+?
Díky službě Service+ si ušetříte 15 000 Kč na nákladech, které byste bez této doplňkové služby museli zaplatit v případě krádeže, poškození nebo ztráty terminálů. Navíc si můžete jednou ročně nechat zavolat technika, který vám na vaši žádost vymění starší terminál za nový (např. pokud máte terminál s pevným připojením k síti a potřebujete terminál s Wi-Fi připojením). Bez dalších nákladů. Každý rok.
Kolik to stojí?
Měsíční poplatek za službu závisí na počtu vašich terminálů:
Ceny platí pro jedno obchodní místo.
Jaké jsou nejčastější způsoby poškození terminálu?
Velmi časté případy poškození se vyskytují v souvislosti s kapalinami, například pokud terminál není dostatečně chráněn proti vodě. Opakovaně však dochází i k poškození způsobenému zákazníky.
Pokud je Global Payments zodpovědný za funkčnost terminálů, k čemu potřebuji doplňkovou službu Service+?
My zajistíme, aby vaše terminály fungovaly. Zároveň jste ale vy zodpovědní za to, že terminály budou správně používány a že je nevystavíte působení kapalin. V takových případech nebo v případě ztráty či odcizení terminálů je třeba uhradit společnosti Global Payments poplatek ve výši 15 000 Kč. To platí i pro škody způsobené třetími stranami nebo vašimi zaměstnanci. Služba Service+ je ideální právě pro takové situace. A nepotřebujete k tomu žádné třetí strany, jako je vaše pojišťovna. Stačí nám napsat zprávu na náš email [email protected] a brzy obdržíte svůj nový terminál.
Jedno pojištění už mám. K čemu další?
Podnikatelské pojištění má pro vaši společnost smysl. Víte však, zda toto pojištění chrání také zařízení, která poskytujeme, jako jsou vaše platební terminály, proti poškození, ztrátě a krádeži? Vztahuje se vaše pojištění také na smluvně sjednané sankce, které jsou splatné v případě ztráty nebo poškození terminálů? Ne vždy tomu tak je! Nebo jsou kryty pouze jejich části, které jsou zpoplatněny dalšími poplatky.
Máme hodně terminálů. Znamená to, že jsou kryty všechny?
Ano, můžete chránit všechny platební terminály, které máte od Global Payments. Pokud ve vaší společnosti používáte mnoho terminálů, platí pro vás varianta s 5 a více terminály, kdy získáte ochranu pro neomezený počet terminálů na daném obchodním místě (lokalitě). Pokud dojde k odcizení nebo poškození dvou terminálů najednou nebo pokud ztratíte dva terminály najednou, je tato škoda kryta.
Ve variantě s ochranou maximálně 4 terminálů jsou chráněny také 4 terminály. Pokud dojde k odcizení 4 terminálů současně, jsou tyto 4 terminály chráněny.
Kolik událostí mohu ročně nahlásit?
Nahlásit můžete až 2 škody ročně.
Jakým způsobem nahlásím ztrátu nebo poškození terminálu?
Služba Service+ je spojena s POS terminály, které vám poskytuje společnost Global Payments. Reklamace můžete nahlásit na náš email [email protected].
Jakmile bude vaše reklamace námi potvrzena, společnost Global Payments vám poskytne nový terminál a vy nebudete muset platit pokutu za poškozený terminál.
Jakým způsobem lze ukončit službu Service+?
Pokud si nepřejete pokračovat v používání služby Service+, musíte nám zaslat výpověď. Od nás poté obdržíte potvrzení o zrušení e-mailem. Platnost služby Service+ skončí posledním dnem aktuálního měsíce, za který jste již zaplatili. Vaše platební terminály zůstanou až do tohoto okamžiku chráněny.
Po uplynutí této doby začnou opět platit podmínky uvedené na webových stránkách v sekci Podpora - Důležité dokumenty.