Dopřejte svým zákazníkům prodlouženou nebo rozšířenou záruku na elektroniku. Pokud ji váš zákazník využije, získáte od nás část ze zaplacené záruky nazpátek!
Vyzkoušejte naši novou službu, která zákazníkovi při nákupu produktů ze sortimentu elektronika automaticky nabídne rozšířenou nebo prodlouženou záruku. Díky této novince můžete nabídnout jednoduché pojištění, aniž by zákazník musel podstoupit tradiční proces uzavírání smlouvy. Pokud navíc váš zákazník tuto službu využije, získáte od nás část z částky, kterou za pojištění zaplatil, nazpátek. A to vše vás bude stát jen pár minut času při instalaci pluginu. Všechno ostatní je totiž zdarma.
Po instalaci pluginu si může zákazník zvolit ze dvou základních variant:
Ke standardní záruční době získá zákazník další období, během které může zboží reklamovat.
Rozšiřuje aktuální záruku o další možnosti jako je poškození nebo odcizení produktu.
Přidání záruky do vašeho e-shopu je umožněno díky pluginu, který stačí stáhnout a jednoduše integrovat do již existujícího systému e-shopu.
Zákazník si vybere zboží z kategorie elektronika a vloží ho do nákupního košíku.
Po vložení zboží do košíku se zákazníkovi automaticky zobrazí nabídka záruk, ze kterých si může vybrat.
Vyplní údaje jako jsou jméno, telefon, e-mail a doručovací adresa, a zvolí způsob doručení zboží.
Zákazník je přesměrován do platební brány, kde zaplatí za zboží a záruky v jedné platbě.
Ihned po zaplacení obdrží zákazník na svůj e-mail pojistnou dokumentaci, která zpravidla zahrnuje smlouvu, informace o produktu a podmínky. Pokud si spotřebitel zvolí více záruk, platba se provede v jednom souhrnném obnosu.
Jaké dlouhá je prodloužená záruka?
Délka prodložené záruka je individuální pro každý produkt. Může být 1 rok až 3 roky.
Co všechno spadá do rozšířené záruky?
Rozšířená záruka kryje nahodilé poškození (včetně rozbití displeje u mobilů a tabletů) a krádež produktu.
Jakým způsobem bude zákazník uplatňovat záruku?
Záruku může zákazník uplatnit u obchodníka, kde produkt za koupil a nebo v pojišťovně, se kterou má pojistnou smlouvu. Ta se podepisuje při nákupu záruky v rámci pluginu.
Jaká je cena pro zákazníka?
Cena prodloužené a rozšířené záruky je individuální pro každý produkt a také dle délky záruky. Více informací vám poskytneme na vyžádání.
Jakým způsobem budu dostávat peníze zpátky?
Vy získáte peníze za zboží včetně celé ceny pojištění. Jednou měsíčně vám pojišťovací společnost Uniqua pošle fakturu na svou část, v rámci které případné krytí nákladů za reklamaci produktu pokrývá.
U jakých produktů lze plugin použít?
Plugin automaticky rozezná zboží ze segmentu elektronika a při placení nabídne zákazníkovi možnost záruk. Na ostatní typy produktů se zatím tento plugin využít nedá.
Mezi nejčastěji využívané produkty, na které lze záruky využít patří:
Kdo poskytuje pojištění?
Na pojištění spolupracujeme s pojišťovnou Uniqua, jednou nejstabilnějších pojišťoven na trhu.
Global Payments je obchodní značka společnosti Global Payments s.r.o., podnikající na území České republiky se sídlem V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10, Česká republika, IČ: 042 35 452, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 244453. Společnost Global Payments s.r.o. je jako platební instituce zapsána na seznamu poskytovatelů vedeném Českou národní bankou, oprávněna poskytovat platební služby ve smyslu zákona č. 370/2017 Sb., o platebním styku, v platném znění. Dohled nad společností Global Payments s.r.o. v oblasti poskytování platebních služeb vykonává Česká národní banka.
© 2025 Global Payments Inc.Všechna práva vyhrazena. Všechny ostatní zde identifikované nebo zmíněné ochrané známky, názvy produktů a loga jsou majetkem příslušných vlastníků.