Vydělávejte na svém e-shopu s novou službou

Dopřejte svým zákazníkům prodlouženou nebo rozšířenou záruku na elektroniku. Pokud ji váš zákazník využije, získáte od nás část ze zaplacené záruky nazpátek!

Nabídněte zákazníkům službu navíc bez dalších starostí

Vyzkoušejte naši novou službu, která zákazníkovi při nákupu produktů ze sortimentu elektronika automaticky nabídne rozšířenou nebo prodlouženou záruku. Díky této novince můžete nabídnout jednoduché pojištění, aniž by zákazník musel podstoupit tradiční proces uzavírání smlouvy. Pokud navíc váš zákazník tuto službu využije, získáte od nás část z částky, kterou za pojištění zaplatil, nazpátek. A to vše vás bude stát jen pár minut času při instalaci pluginu. Všechno ostatní je totiž zdarma.

Pojištění terminálu

Co je součástí pluginu?

Po instalaci pluginu si může zákazník zvolit ze dvou základních variant:

  • Prodloužená záruka

    Ke standardní záruční době získá zákazník další období, během které může zboží reklamovat.

  • Rozšířená záruka

    Rozšiřuje aktuální záruku o další možnosti jako je poškození nebo odcizení produktu.

Přidání záruky do vašeho e-shopu je umožněno díky pluginu, který stačí stáhnout a jednoduše integrovat do již existujícího systému e-shopu.

Proč plugin vyzkoušet?

Nabídnete zákazníkům službu navíc.

Získáte dodatečný příjem z ceny záruky zpět.

Nulové finanční náklady. Plugin je zdarma.

Získáte konkurenční výhodu, jaké obvykle mají velké e-shopy. 

Jak vypadá proces
z pohledu zákazníka?

  • Výběr zboží

    Zákazník si vybere zboží z kategorie elektronika a vloží ho do nákupního košíku.

  • Nabídka záruky

    Po vložení zboží do košíku se zákazníkovi automaticky zobrazí nabídka záruk, ze kterých si může vybrat.     

  • Osobní údaje

    Vyplní údaje jako jsou jméno, telefon, e-mail a doručovací adresa, a zvolí způsob doručení zboží.

  • Platba

    Zákazník je přesměrován do platební brány, kde zaplatí za zboží a záruky v jedné platbě.

  • Smluvní dokumentace

    Ihned po zaplacení obdrží zákazník na svůj e-mail pojistnou dokumentaci, která zpravidla zahrnuje smlouvu, informace o produktu a podmínky. Pokud si spotřebitel zvolí více záruk, platba se provede v jednom souhrnném obnosu.

Nejčastější otázky a odpovědi

Délka prodložené záruka je individuální pro každý produkt. Může být 1 rok až 3 roky.

Rozšířená záruka kryje nahodilé poškození (včetně rozbití displeje u mobilů a tabletů) a krádež produktu.

Záruku může zákazník uplatnit u obchodníka, kde produkt za koupil a nebo v pojišťovně, se kterou má pojistnou smlouvu. Ta se podepisuje při nákupu záruky v rámci pluginu.

Cena prodloužené a rozšířené záruky je individuální pro každý produkt a také dle délky záruky. Více informací vám poskytneme na vyžádání.

Vy získáte peníze za zboží včetně celé ceny pojištění. Jednou měsíčně vám pojišťovací společnost Uniqua pošle fakturu na svou část, v rámci které případné krytí nákladů za reklamaci produktu pokrývá.

Plugin automaticky rozezná zboží ze segmentu elektronika a při placení nabídne zákazníkovi možnost záruk. Na ostatní typy produktů se zatím tento plugin využít nedá.

Mezi nejčastěji využívané produkty, na které lze záruky využít patří: 

  • Bílé spotřebiče jako jsou lednice, pračky, myčky
  • Televize, monitory, počítače, telefony, tablety
  • Domácí spotřebiče jako kávovary, vysavače
  • Elektrokola nebo elektrokoloběžky

     

Na pojištění spolupracujeme s pojišťovnou Uniqua, jednou nejstabilnějších pojišťoven na trhu.