Prostě, dámEETo!

Výběr správného řešení pro evidenci tržeb je s námi jednoduchý.

Zkuste se podívat na otázky níže a nebojte - společně to zvládneme.

Z jednotlivých karetních transakcí budete platit sjednanou výši provize vyjádřenou v procentech a měsíční poplatek za poskytnuté platební služby.

Nabídku od nás obdržíte do 1 pracovního dne.

Co je dobré vědět o EET

Musím EET vůbec řešit?

Pokud přijímáte hotovost, je pravděpodobné, že po následující vlně, která startuje v květnu 2020, budete i vy spadat do režimu EET. Výjimku mají pouze vybrané oblasti podnikání a pak živnostníci s tržbami pod 600 000 Kč ročně, kteří mohou evidovat prostřednictvím speciálních tištěných formulářů Finanční správy.

Potřebuji pro EET nějaké zařízení?

Potřebujete zařízení, připojené k internetu. Evidence totiž probíhá tak, že v průběhu nákupu pošlete informaci na server finanční správy. Ten vám zašle speciální kódy, které musíte vytisknout na účtenku. Celé se to odehrává v online režimu.

Budu si muset pořídit pokladnu?

Můžete si vybrat klasickou pokladnu, ale nemusíte. Investice při pořízení mohou být poměrně vysoké. Navíc potřebujete specialistu, který vám pokladnu zprovozní. Nebo si vyberete třeba platební terminál, který toho umí víc, ovládání je snadné a provoz levný.

A umí platební terminál EET i hotovost?

Ano. Vyvinuli jsme totiž speciální aplikaci (jako v chytrých telefonech), která komunikuje s Finanční správou a dělá EET. Terminál tiskne účtenky vč. speciálních kódů BKP a FIK. Správu EET si děláte ve webovém portálu a do terminálů se nastavení přenáší samo. Takový terminál vám poskytneme. Za pořízení neplatíte, měsíčně za něj nezaplatíte víc než pár stovek. A kdyby se porouchal postaráme se o opravu nebo výměnu.

A má smysl začít přijímat karty?

Sami určitě kartou platíte a víte, že je pohodlnější „pípnout“ než shánět hotovost. Navíc pokud lidé za nákup platí kartou, udělají větší nákup. Naši klienti mluví až o 30% vyšších útratách. Takže evidujte tržby na terminálu a zároveň udělejte něco pro vaše zákazníky – berte karty a usnadněte jim placení.

Jak mám vybrat toho správného partnera?

Nechte si připravit nabídku a uvidíte co od koho za své peníze dostanete. Hledejte partnera, který je na trhu již nějakou dobu a bude vám oporou i nadále. EET přitáhlo na trh firmy, které prodaly zařízení a pak se vytratily. Také je dobré vybrat partnera, který toho umí víc, než jenom EET. My takovým partnerem jsme.

Mám si vybrat Global Payments? Určitě!

Naše řešení je jednoduché, spolehlivé, umí víc než konkurence a je za férovou cenu

  • Obsluhujeme v ČR tisíce podnikatelů, živnostníků a firem, kteří registrují tržby přes naše platební terminály
  • Díky partnerství s Českou spořitelnou naleznete naše produkty na všech pobočkách této banky
  • Uzavření smlouvy je snadné, nepotřebujete nikam chodit – smlouvy přivezeme až k vám.
  • Poskytujeme špičkovou podporu jak po telefonu, tak přímo u vás

VŠECHNY NAŠE TERMINÁLY UMÍ EET

Chytrý terminál
NEXGO

  • velká dotyková obrazovka
  • EET v jednoduché pokladní aplikaci, lze si definovat nabízené položky
  • OS Android – ovládá se jako mobil
  • integrovaná tiskárna

Pultový a mobilní terminály
Ingenico

  • tlačítkový terminál
  • zjednodušená EET registrace – zadává se pouze celá částka nákupu
  • integrovaná tiskárna

Jednoduchý terminál
mPos

  • platební aplikace pro váš chytrý telefon
  • čtečka karet Castles
  • bez tiskárny – účtenky zasílá sms nebo mailem

Nejčastější otázky a odpovědi EET

Povinnost Elektronické Evidence Tržeb probíhá postupně ve 4 fázích:

1. fáze - platnost od 1.12. 2016 - povinná pro stravovací a ubytovací služby

2. fáze - platnost od 1.3. 2017 - povinná pro velkoobchod a maloobchod

3. fáze - platnost od 1. 5. 2020 - povinná pro svobodná povolání, dopravu, zemědělství (původně měla začít již v březnu 2018)

4. fáze - platnost od 1.5. 2020 - povinná pro řemesla a výrobu (původně měla začít již od června 2018)

Z EET mají výjimku:

  • prodejci sladkovodních ryb v období od 18. do 24. prosince,
  • nevidomí a těžce hluchoslepí podnikatelé, kteří nezaměstnávají pracovníka bez zdravotního postižení
  • provozovatelé veřejných toalet
  • provozovatelé sociálních služeb
  • podnikatelé, kteří prodávají prostřednictvím automatů

Další výjimky se vztahují na tržby obcí, příspěvkových organizací, bank, škol a dalších institucí. Jejich kompletní přehled najdete v zákoně o evidenci tržeb

Informace k EET poskytuje Finanční správa. Oficiální web je www.etrzby.cz

Moderní platební terminál s podporou EET umožňuje evidovat tržby přijaté hotovostí, platební kartou, stravenkou nebo voucherem. Pokud si pořídíte terminál u nás, pak máte:

  • podporu EET pro všechny typy terminal
  • možnost propojení s pokladním systémem
  • možnost zadávání částky dle sazby DPH
  • podporovaný režim bez připojení (offline režim)
  • možnost zálohování transakcí
  • prioritizace pořadí platebních metod

Součástí nabízeného řešení je moderní, plně responsivní portál s přehledem všech EET transakcí, kde můžete:

  • spravovat uživatelské role
  • konfigurovat nastavení společnosti, včetně sazeb DPH
  • spravovat certifikát finanční správy
  • nastavit každý terminál na míru
  • prohlížet přehledně všechny tržby
  • filtrovat vyhledávání
  • stahovat reporty tržeb
  • aktivovat si další služby na terminálech

Nejdříve požádáte o autentizační údaje. O autentizační údaje musí poplatník požádat předtím, než přijme první evidovanou tržbu.

O autentizační údaje lze požádat jedním z následujících způsobů:

Elektronicky - na stránkách Daňového portálu pomocí formuláře "Žádost o autentizační údaje", který je třeba podepsat přihlašovacími údaji do datové schránky (ověřenou identitou podatele). Autentizační údaje budou zaslány do této datové schránky, a to bez zbytečného odkladu.

Osobně (ústně do protokolu) - na kterémkoliv územním pracovišti finančního úřadu, kde žadatel získá autentizační údaje okamžitě v zapečetěné obálce. Autentizačními údaji se přes internet přihlásíte na Daňový portál. Do žádosti o Autentizační údaje doporučujeme zadat E-mail pro obnovu hesla. Pokud není v žádosti E-mail zadán, není možné v případě ztráty hesla žádat o jeho obnovu. Vyplníte údaje o svých provozovnách a vygenerujete si EET certifikát. Ten si poté nahrajete do svého pokladního zařízení. Díky certifikátu finanční správa identifikuje, kdo jí posílá údaje o tržbách.

Pokud již máte náš terminál či platební bránu, jednoduše zavolejte na naše obchodní oddělení na číslo 267 197 774 nebo napište na info@globalpayments.cz a zažádejte o aktivaci EET.

Nemáte-li ještě náš terminál a nevíte, jaký je pro váš typ podnikání nejvhodnější, pomůžeme vám s výběrem a instalací. Vyplňte svoje kontaktní údaje v tomto formuláři, my se vám do 1 dne ozveme zpět. Nebo zavolejte na číslo 267 197 774 a my předáme vaše kontaktní údaje příslušnému obchodnímu zástupci. Funkční terminál můžete mít již za 7 pracovních dnů od podpisu smlouvy.

Terminál, který obdržíte, karty příjmat umí. Pokud nechcete zákazníkům platbu katrou umožnit, možné to je. Pokud ale zákazníci u vás v provozovně uvidí platební terminál, budou chtít platit kartou. Platba kartou je výhodná ale i pro vás. Sice zaplatíte z transakce předem domluvenené procento (cena), ale odpadnou vám starosti spojené s manipulací s hotovosti (třeba riziko manka, fraudu, odcizení, odvodů přebytečné hotovosti do banky) a poskytnete svým klientům novou moderní službu. Naši klienti navíc uvádějí, že pokud zákazníci platí kartou, často nakoupí víc a utratí v obchodně až o 30 % víc peněz.

V menu terminálu si nastavíte platba v hotovosti, zadáte částku a povrdíte. Terminál vytiskne učtenky a odešle hlášení o EET. O nic dalšího se nemusíte starat. U některých typů terminálů lze zadat i výši bankovky, kterou zákazník platí, a terminál vám ukáže, kolik máte vrátit.

Standardně 99 Kč bez DPH měsíčně. V roce 2020 probíhá akce pro nové zákazníky, kteří tuto službu budou moci užívat 12 měsíců zdarma.

Pokud již u nás máte službu EET zřízenou a přestala vám fungovat, nebo máte problém s EET portálem, zavolejte na náš nonstop Helpdesk 267 197 777 a zvolte předvolbu 0.