Pokud přijímáte hotovost, je možné, že budete i vy spadat do režimu EET. Výjimku mají pouze vybrané oblasti podnikání a živnostníci s tržbami pod 600 000 Kč ročně, kteří mohou evidovat prostřednictvím speciálních tištěných formulářů Finanční správy. Pro EET je však potřeba pořídit si zařízení, který tuto službu umožňuje. Můžete si vybrat klasickou pokladnu, ale investice na její pořízení mohou být poměrně vysoké. Navíc potřebujete specialistu, který vám pokladnu zprovozní. Vybrat si ale můžete i platební terminál, který EET podporuje. Jeho ovládání je snadné a provoz levný.
V našich platebních terminálech můžete totiž najít speciální aplikaci, která komunikuje s Finanční správou. Terminál tiskne účtenky vč. speciálních kódů BKP a FIK. Správu EET si děláte ve webovém portálu. Pokud máte terminál od nás, který EET podporuje, je možné tento modul spustit i dálkově. A to je vše. Tak proč to nezkusit.
Naše řešení je jednoduché, spolehlivé a je za férovou cenu. V České republice ho již využívají tisíce podnikatelů, živnostníků a firem. Můžete být jedním z nich. Uzavření smlouvy je snadné, nepotřebujete nikam chodit. Smlouvy k vám přiveze kurýr. Poskytujeme špičkovou podporu jak po telefonu, tak přímo u vás. Díky partnerství s Českou spořitelnou můžete získat i výhodnější podmínky. Nechte si připravit nabídku a uvidíte co od koho za své peníze dostanete. Umíme toho totiž víc než jen EET.
Pro koho všeho platí EET povinnost?
Povinnost Elektronické Evidence Tržeb probíhá postupně ve 4 fázích:
1. fáze - platnost od 1.12. 2016 - povinná pro stravovací a ubytovací služby
2. fáze - platnost od 1.3. 2017 - povinná pro velkoobchod a maloobchod
3. fáze - platnost od 1. 5. 2020 - povinná pro svobodná povolání, dopravu, zemědělství (původně měla začít již v březnu 2018)
4. fáze - platnost od 1.5. 2020 - povinná pro řemesla a výrobu (původně měla začít již od června 2018)
Kdo má z EET výjimku?
Z EET mají výjimku:
Další výjimky se vztahují na tržby obcí, příspěvkových organizací, bank, škol a dalších institucí. Jejich kompletní přehled najdete v zákoně o evidenci tržeb
Informace k EET poskytuje Finanční správa. Oficiální web je www.etrzby.cz
Co vše umožňují terminály s EET?
Moderní platební terminál s podporou EET umožňuje evidovat tržby přijaté hotovostí, platební kartou, stravenkou nebo voucherem. Pokud si pořídíte terminál u nás, pak máte:
Co je EET portál a proč je pro mne užitečný?
Součástí nabízeného řešení je moderní, plně responsivní portál s přehledem všech EET transakcí, kde můžete:
Jak se zaregistruji do EET?
Nejdříve požádáte o autentizační údaje. O autentizační údaje musí poplatník požádat předtím, než přijme první evidovanou tržbu.
O autentizační údaje lze požádat jedním z následujících způsobů:
Elektronicky - na stránkách Daňového portálu pomocí formuláře "Žádost o autentizační údaje", který je třeba podepsat přihlašovacími údaji do datové schránky (ověřenou identitou podatele). Autentizační údaje budou zaslány do této datové schránky, a to bez zbytečného odkladu.
Osobně (ústně do protokolu) - na kterémkoliv územním pracovišti finančního úřadu, kde žadatel získá autentizační údaje okamžitě v zapečetěné obálce. Autentizačními údaji se přes internet přihlásíte na Daňový portál. Do žádosti o Autentizační údaje doporučujeme zadat E-mail pro obnovu hesla. Pokud není v žádosti E-mail zadán, není možné v případě ztráty hesla žádat o jeho obnovu. Vyplníte údaje o svých provozovnách a vygenerujete si EET certifikát. Ten si poté nahrajete do svého pokladního zařízení. Díky certifikátu finanční správa identifikuje, kdo jí posílá údaje o tržbách.
Za jak dlouho mohu mít funkční EET řešení?
Pokud již máte náš terminál či platební bránu, jednoduše zavolejte na naše obchodní oddělení na číslo 267 197 774 nebo napište na info@globalpayments.cz a zažádejte o aktivaci EET.
Nemáte-li ještě náš terminál a nevíte, jaký je pro váš typ podnikání nejvhodnější, pomůžeme vám s výběrem a instalací. Vyplňte svoje kontaktní údaje v tomto formuláři, my se vám do 1 dne ozveme zpět. Nebo zavolejte na číslo 267 197 774 a my předáme vaše kontaktní údaje příslušnému obchodnímu zástupci. Funkční terminál můžete mít již za 7 pracovních dnů od podpisu smlouvy.
Chcete pouze EET, ale nechcete přijímat platební karty?
Terminál, který obdržíte, karty příjmat umí. Pokud nechcete zákazníkům platbu katrou umožnit, možné to je. Pokud ale zákazníci u vás v provozovně uvidí platební terminál, budou chtít platit kartou. Platba kartou je výhodná ale i pro vás. Sice zaplatíte z transakce předem domluvenené procento (cena), ale odpadnou vám starosti spojené s manipulací s hotovosti (třeba riziko manka, fraudu, odcizení, odvodů přebytečné hotovosti do banky) a poskytnete svým klientům novou moderní službu. Naši klienti navíc uvádějí, že pokud zákazníci platí kartou, často nakoupí víc a utratí v obchodně až o 30 % víc peněz.
Jak přijmu na terminálu hotovost?
V menu terminálu si nastavíte platba v hotovosti, zadáte částku a povrdíte. Terminál vytiskne učtenky a odešle hlášení o EET. O nic dalšího se nemusíte starat. U některých typů terminálů lze zadat i výši bankovky, kterou zákazník platí, a terminál vám ukáže, kolik máte vrátit.
Kolik služba EET stojí?
Standardně 99 Kč bez DPH měsíčně. V roce 2020 probíhá akce pro nové zákazníky, kteří tuto službu budou moci užívat 12 měsíců zdarma.
Na koho se mám obrátit, když mi EET nebude fungovat?
Pokud již u nás máte službu EET zřízenou a přestala vám fungovat, nebo máte problém s EET portálem, zavolejte na náš nonstop Helpdesk 267 197 777 a zvolte předvolbu 0.