• Hlavní strana
  • O nás
  • Blog
  • Partnerská spolupráce
  • Kontakty
  • Merchant portal
  • Přihlásit se
  • Platební terminály
      • Platební terminály
      • O platebních terminálech
      • Zažádejte si o platební terminál ještě dnes.
      • Začínám s terminálem
      • Pokud s terminálem začínáte, rádi vám poradíme.
      • Mám zkušenost s terminálem
      • Jestli hledáte nového poskytovatele, jste tu správně.
      • Podle oboru podnikání
      • Vyberte si terminál podle typu vašeho podnikání.
      • Poslat terminál kurýrem
      • Terminál v obchodě do 2 dnů.
      • Katalog terminálů
      • Vyberte si zařízení podle vaší potřeby.
      • Terminál Plus
      • Přijímejte všechny typy plateb včetně hotovosti i poukázek.
      • Samoobslužná řešení
      • Vestavěné platební terminály pro samoobslužné boxy, parkoviště, čerpací stanice a další.
  • Platební brána
      • Platební brána
      • Platební brána pro e-shopy
      • Objevte funkce, které nabízí naše platební brána.
      • Jak integrovat platební bránu GP webpay
      • Stáhněte si pluginy a podívejte se na způsoby integrace GP webpay do vašeho e-shopu.
      • Platební link
      • Posílejte platební link přes SMS nebo vytvořte QR kód.
      • Click to Pay
      • Konec přepisování čísel z karet. Vyzkoušejte novinku.
      • Odložené platby
      • Zvyšte obraty svého e-shopu díky Odloženým platbám přes Twisto
  • Terminál v mobilu
      • Terminál v mobilu
      • O terminálu v mobilu
      • Zjistěte více, jak aplikace funguje.
      • Tap to Pay na iPhone
      • Přijímejte bezkontaktní platby iPhonem.
      • GP tom Plus
      • Rozšířená verze aplikace GP tom s katalogem produktů a dalšími novými funkcemi.
      • QR platba účtem
      • Zobrazte QR kód pro platbu účtem na displeji
      • Manuál k aplikaci
      • S aplikací začínáte nebo hledáte jaké zařízení je podporované?
      • Často kladené otázky
      • Nejčastěji kladené otázky a odpovědi.
  • Doplňkové služby
      • Doplňkové služby
      • Přehled doplňkových služeb
      • Pořiďte si k vašemu produktu i další služby.
      • DCC: Dynamická konverze měny
      • Umožněte zahraničním zákazníkům zaplatit v jejich měně.
      • Flexibilní financování
      • Financování, které se splácí přes terminál.
      • GP analytics
      • Opřete svá rozhodnutí o čísla.
      • PCI DSS
      • Předcházejte nebezpečí úniku kartových údajů.
      • Acquiring+
      • Archivujte účtenky z terminálu a ušetřete.
      • Global Payments Care
      • Terminál vám vyměníme bez otázek, zadarmo a to i opakovaně.
      • Nabíjecí stanice pro elektromobily
      • Zařídíme vám nabíjecí stanici přímo před vaším podnikem.
      • Loyalty
      • Věrnostní program pro vaše zákazníky.
      • Autoasistence
      • Spolehlivá pomoc na cestách pro všechny vaše vozidla.
  • Podpora
      • Podpora
      • Zákaznický portál Marketplace
      • Váš nový online portál pro správu produktů a služeb 24/7.
      • Centrum zákaznické podpory
      • Získejte další informace o produktech a službách.
      • Doplňkové služby
      • Nejčastější otázky a odpovědi k doplňkovým službám.
      • Platební terminál
      • Přijímání plateb, zaúčtování, reklamace a mnohé další.
      • Platební brána GP webpay
      • Nejčastější otázky a odpovědi k platební bráně.
      • Terminál v mobilu
      • Aplikace GP tom a jak s ní pracovat.
      • Merchant Portál
      • Stahujte si výpisy a informace o transakcích.
      • MIF++
      • Jak funguje transparentní účtování?
      • Důležité dokumenty
      • Obchodní podmínky, reklamační řád, sazebník poplatků.
  • Platební terminály
      • Platební terminály
      • O platebních terminálech
      • Zažádejte si o platební terminál ještě dnes.
      • Začínám s terminálem
      • Pokud s terminálem začínáte, rádi vám poradíme.
      • Mám zkušenost s terminálem
      • Jestli hledáte nového poskytovatele, jste tu správně.
      • Podle oboru podnikání
      • Vyberte si terminál podle typu vašeho podnikání.
      • Poslat terminál kurýrem
      • Terminál v obchodě do 2 dnů.
      • Katalog terminálů
      • Vyberte si zařízení podle vaší potřeby.
      • Terminál Plus
      • Přijímejte všechny typy plateb včetně hotovosti i poukázek.
      • Samoobslužná řešení
      • Vestavěné platební terminály pro samoobslužné boxy, parkoviště, čerpací stanice a další.
  • Platební brána
      • Platební brána
      • Platební brána pro e-shopy
      • Objevte funkce, které nabízí naše platební brána.
      • Jak integrovat platební bránu GP webpay
      • Stáhněte si pluginy a podívejte se na způsoby integrace GP webpay do vašeho e-shopu.
      • Platební link
      • Posílejte platební link přes SMS nebo vytvořte QR kód.
      • Click to Pay
      • Konec přepisování čísel z karet. Vyzkoušejte novinku.
      • Odložené platby
      • Zvyšte obraty svého e-shopu díky Odloženým platbám přes Twisto
  • Terminál v mobilu
      • Terminál v mobilu
      • O terminálu v mobilu
      • Zjistěte více, jak aplikace funguje.
      • Tap to Pay na iPhone
      • Přijímejte bezkontaktní platby iPhonem.
      • GP tom Plus
      • Rozšířená verze aplikace GP tom s katalogem produktů a dalšími novými funkcemi.
      • QR platba účtem
      • Zobrazte QR kód pro platbu účtem na displeji
      • Manuál k aplikaci
      • S aplikací začínáte nebo hledáte jaké zařízení je podporované?
      • Často kladené otázky
      • Nejčastěji kladené otázky a odpovědi.
  • Doplňkové služby
      • Doplňkové služby
      • Přehled doplňkových služeb
      • Pořiďte si k vašemu produktu i další služby.
      • DCC: Dynamická konverze měny
      • Umožněte zahraničním zákazníkům zaplatit v jejich měně.
      • Flexibilní financování
      • Financování, které se splácí přes terminál.
      • GP analytics
      • Opřete svá rozhodnutí o čísla.
      • PCI DSS
      • Předcházejte nebezpečí úniku kartových údajů.
      • Acquiring+
      • Archivujte účtenky z terminálu a ušetřete.
      • Global Payments Care
      • Terminál vám vyměníme bez otázek, zadarmo a to i opakovaně.
      • Nabíjecí stanice pro elektromobily
      • Zařídíme vám nabíjecí stanici přímo před vaším podnikem.
      • Loyalty
      • Věrnostní program pro vaše zákazníky.
      • Autoasistence
      • Spolehlivá pomoc na cestách pro všechny vaše vozidla.
  • Podpora
      • Podpora
      • Zákaznický portál Marketplace
      • Váš nový online portál pro správu produktů a služeb 24/7.
      • Centrum zákaznické podpory
      • Získejte další informace o produktech a službách.
      • Doplňkové služby
      • Nejčastější otázky a odpovědi k doplňkovým službám.
      • Platební terminál
      • Přijímání plateb, zaúčtování, reklamace a mnohé další.
      • Platební brána GP webpay
      • Nejčastější otázky a odpovědi k platební bráně.
      • Terminál v mobilu
      • Aplikace GP tom a jak s ní pracovat.
      • Merchant Portál
      • Stahujte si výpisy a informace o transakcích.
      • MIF++
      • Jak funguje transparentní účtování?
      • Důležité dokumenty
      • Obchodní podmínky, reklamační řád, sazebník poplatků.
  • Platební terminály
    • Nabidka POS
    • O platebních terminálech
    • S terminály začínám
    • Katalog terminálů
    • Přejděte k nám
    • Terminál Plus
    • Podle oboru podnikání
    • Poslat terminál kurýrem
  • Terminál v mobilu
    • Aplikace GP tom
    • Tap to Pay na iPhone
    • QR platba účtem
    • Manuál k aplikaci
    • Často kladené otázky
    • GP tom Plus
  • Platební brána
    • Platební brána GP webpay
    • Doplňky a pluginy
    • Platební odkaz
    • Odložené platby
  • Doplňkové služby
    • Přehled doplňkových služeb
    • Nabíjecí stanice pro elektromobily
    • GP analytics
    • Flexibilní financování
    • Loyalty
    • Dynamická konverze měny
    • Archivování účtenek
    • Global Payments Care
    • PCI DSS
    • Autoasistence
  • Podpora
    • Marketplace
    • Centrum podpory
    • Nejčastější otázky k terminálu
    • Nejčastější otázky o GP webpay
    • Nejčastější otázky k GP tom
    • Důležité dokumenty
    • Přihlášení do Merchant Portálu
  • Přihlásit se do portálu | Marketplace
Hledám 
platební terminál, platební brána, flexibilní financování

10 marketingových tipů pro vánoční sezónu

11. 11. 2023

Vánoční období je pro mnoho podnikatelů obzvláště důležitým obdobím roku. Možná přemýšlíte, zda jste již provedli všechny přípravy? V našem článku na blogu vám přinášíme 10 tipů, jak z vánoční sezóny vytěžit co nejvíc.

Svátky jsou obdobím plným emocí. Scházíme se s blízkými a vyměňujeme si dárky, což je pro obchody ideální období pro boj o zákazníky. Pokud jste majiteli firmy, možná vás zajímá, jak se na toto sváteční šílenství nejlépe připravit. V tomto článku vám vysvětlíme, proč může třeba výběr hudby ovlivnit prodej a jak vám může prospět.

    1. Označte si kalendář

    Výzkum společnosti Yesmail Interactive odhalil, že významných 38,1 % zákazníků nakupujících o svátcích začíná s hledáním dárků už v listopadu. Ačkoli Evropa možná neslaví Vánoce se stejným zápalem jako Spojené státy, je nezbytné mít náskok. Začněte propagovat své vánoční kolekce včas. V kalendáři si poznačte klíčová data, včetně Černého pátku (24. listopadu). V těchto dnech panuje nákupní šílenství a zákazníci vyhledávají výhodné nabídky, což je ideální příležitost pro poutavé propagační akce.

    2. Lákavé impulzivní nákupy

    Umístěte lákavé produkty strategicky u pokladny. Nakupující často rádi přidávají k nákupu dárků něco navíc, což zvyšuje radost obdarovaného. Může to být tak jednoduché jako lahodný kousek čokolády. Nabídněte ji každému kupujícímu. Tato metoda se v některých obchodech často používá denně, ale během svátků se stává účinnější, což z ní činí dokonalý vánoční marketingový nápad.

    3. Pop-up obchody, akce a vánoční trhy

    Během vánočního období města ožívají kouzlem vánočních trhů. Rodiny se shromažďují kolem nazdobeného vánočního stromu ve městě a vzduch je naplněn radostí a sváteční náladou. Chcete-li si vydělat víc peněz, zvažte zřízení prodejních stánků na vánočních trzích nebo v nákupních centrech. Vytvořte Událost na sociálních sítích a pozvěte sledující na tato nová místa se sezónní nabídkou. Při výběru místa konání uvažujte strategicky a využijte sváteční nálady a zvýšené návštěvnosti.

    4. Vytvořte sváteční katalog nebo průvodce dárky

    Inspirujte zákazníky kreativními nápady na dárky. Vytvořte katalog představující vaše výrobky spolu s průvodcem dárky pro různé příjemce, jako jsou babičky, tety, otcové, bratři a kolegové. Zjednodušte rozhodovací proces nakupujícím, kteří si možná nejsou jisti, co vybrat. Sdílejte tohoto průvodce na sociálních médiích, které jsou pro mnohé během svátků zdrojem inspirace.

    5. Nabídněte dárkové karty

    Zjednodušte nakupování nerozhodným nebo chudším zákazníkům tím, že nabídnete dárkové karty. Tato univerzální možnost umožňuje příjemcům vybrat si ideální dárek a zároveň vám zvyšuje sváteční prodeje. Dárkové karty jsou i vynikající volbou pro firmy. Ať už se jedná o ocenění výkonu, sváteční bonusy nebo gesta na konci roku, dárkové karty představují flexibilní a promyšlené řešení. Přizpůsobte si program firemních dárkových karet tak, aby zahrnoval různé nominální hodnoty a možná i exkluzivní partnerství s jinými firmami, čímž si vytvoříte komplexní a atraktivní balíček.

    6. Vytvoření slavnostní atmosféry v obchodě

    Přilákejte zákazníky, aby ve vašem obchodě strávili více času, a vytvořte vřelou a příjemnou sváteční atmosféru. Udělejte jim z nakupování zážitek, např. pečlivě vybranými dekoracemi, hudbou a sezónními vůněmi, které zákazníky naladí na veselou náladu. Buďte však opatrní, pokud jde o přehrávání "Rolniček" dvacetkrát denně. Nejenže to bude vadit vašim zaměstnancům, ale může to působit rušivě i na zákazníky. Hudba by měla být příjemná pro uši - ani příliš hlasitá, ani otravná. Časopis Forbes varuje před pouštěním pouze vánoční hudby; podle jeho článku 20 % zákazníků méně často nakupuje v obchodě, když v pozadí hraje vánoční hudba, zatímco s běžnou popovou hudbou jsou při nakupování spokojenější. Zamyslete se nad tím, co se hodí do vašeho obchodu - zákazníci si toho všimnou, pokud budete atmosféru jenom předstírat.

    7. Prodlužte otevírací dobu prodejny

    Pokud je to možné, prodlužte během svátků otevírací dobu prodejny, abyste vyšli vstříc širšímu okruhu zákazníků. Tyto prodloužené hodiny výrazně uveďte na svých webových stránkách a sociálních sítích, abyste informovali a přilákali zákazníky. Význam samoobslužných pokladen či prodejen se projeví zejména během vánočního shonu. Vzhledem k tomu, že v tradičních obchodech může v době špičky docházet k přeplnění, představují samoobslužné prodejny s nepřetržitým provozem vítanou alternativu, která zákazníkům zajistí efektivní dokončení svátečních nákupů bez omezení běžnou pracovní dobou. Tyto inovativní a pohodlné prodejny fungují nepřetržitě a umožňují zákazníkům nakupovat vlastním tempem i v netradičních hodinách.

    8. Přijměte sociálně odpovědný marketing

    Využijte ducha svátků k tomu, abyste se odvděčili partnerstvím s místní charitativní organizací. Vyčleňte část tržeb z určitého dne nebo produktu na podporu smysluplné věci, čímž zmírníte pocit viny zákazníků z utrácení. Spolupracujte s charitativní organizací a při doručování finančních prostředků vytvořte příspěvky o této iniciativě na sociálních sítích. Tímto způsobem jsme nejen přispěli na dobrou věc, ale také jsme díky charitativnímu úsilí vytvořili povědomí o značce. Z této promyšlené iniciativy bude mít prospěch jak vaše firma, tak charitativní organizace.

    9. Vytvářejte dárkové sekce, které jsou šetrné k rozpočtu

    Zjednodušte v rámci svých vánočních marketingových nápadů nakupování pro zákazníky, kteří si uvědomují svůj rozpočet, tím, že vytvoříte specializované dárkové sekce s různým cenovým rozpětím, například do 1000 Kč, a usnadníte tak každému nalezení ideálního svátečního dárku. Nebo nalákejte nakupující speciálními nabídkami vánočních balíčků, které kombinují několik produktů v rámci jednoho balíčku za speciální cenu. Tyto univerzální balíčky zákazníkům nejen zjednodušují rozhodování, ale také poskytují vynikající poměr ceny a výkonu, takže sváteční nákupy jsou pohodlné a cenově výhodné.

    10. Povánoční kampaň

    Využijte období mezi Vánocemi a návratem do práce v novém roce tím, že udržíte dynamiku prodeje. Zvažte spuštění bleskového výprodeje "Ježíšek mi nedal, co jsem chtěl", abyste využili sváteční nálady a zvýšili povánoční prodeje. Drobní obchodníci mohou tuto příležitost využít tak, že nabídnou exkluzivní slevy na oblíbené zboží, spojí zbytky svátečních zásob do speciálních nabídek nebo zavedou časově omezené akce na novinky pro ty, kteří si chtějí po období obdarovávání udělat radost.

Categories:
Tags:

Kategorie

  • Tisková zpráva (20)
  • Tipy a triky (18)
  • Platební terminály (16)
  • Terminál v mobilu (13)
  • Trendy a novinky (11)
  • Legislativa (10)
  • Platební brána (10)
  • Doplňkové služby (7)
  • Rozhovor (4)
  • Příběhy zákazníků (3)
  • CSR (3)

Štítky

Platební brána Dobrovolnictví EET Elektromobilita a nabíjecí stanice GP webpay IT Karty neberu Kryptoměny Flexibilní financování Marketplace Terminál v mobilu Merchant Portal Mýty o kartách Neziskové organizace Partneři Průzkum PSD2 Státní správa Platební terminály GP tom Donátorský totem Trendy Tisková zpráva Útrata

Podpora

Přihlásit se do zákaznického portálu:

Marketplace


Nonstop technická podpora:

+420 267 197 777

 

facebook  Sledujte nás na Facebooku

O společnosti

Poznejte Global Payments

Kontakty a média

Partnerská spolupráce

Kariéra

Naše produkty

Platební terminály

Platební brána

Terminál v mobilu

Doplňkové služby

Řešení podle oboru

Restaurace, bary a kavárny

Hotely a ubytovací služby

Maloobchodní prodej

Svobodná povolání

Služby

Města a obce

Doprava a spedice

Sportovní zařízení

Akce a festivaly

Mohlo by vás zajímat

Doplňky a pluginy

Shoptet

Blog

MIF++

Slovník pojmů

Hledám...

Chci začít brát karty

Chci změnit poskytovatele

Global Payments je obchodní značka společnosti Global Payments s.r.o., podnikající na území České republiky se sídlem V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10, Česká republika, IČ: 042 35 452, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 244453. Společnost Global Payments s.r.o. je jako platební instituce zapsána na seznamu poskytovatelů vedeném Českou národní bankou, oprávněna poskytovat platební služby ve smyslu zákona č. 370/2017 Sb., o platebním styku, v platném znění. Dohled nad společností Global Payments s.r.o. v oblasti poskytování platebních služeb vykonává Česká národní banka.

© 2025 Global Payments Inc.Všechna práva vyhrazena. Všechny ostatní zde identifikované nebo zmíněné ochrané známky, názvy produktů a loga jsou majetkem příslušných vlastníků.

  • Podmínky webových stránek
  • Ochrana osobních údajů
  • Cookie Settings
  • GDPR