Vážení klienti, Ještě jednou se vám omlouváme za nedávný výpadek našich služeb.
Co se stalo?
Naše infrastruktura čelila útoku DDoS, při kterém je na nás přesměrováno obrovské množství požadavků. Chtěli bychom Vás ujistit, že bezpečnost plateb nebo jakýchkoliv údajů nebyla nijak narušena.
Co děláme, aby se situace neopakovala?
Připravili jsme opatření, která povedou ke zlepšení ochrany proti sofistikovaným typům útoků. Tento druh vyšší ochrany ale bude vyžadovat změnu IP adresy naší platební brány.
Kdo si bude muset IP adresu změnit?
Změnu budou muset učinit pouze někteří klienti. Tyto klienty budeme kontaktovat emailem, sms i telefonicky. Nikoho jiného se změna netýká.
Jak změnit IP adresu?
Pokud se vám ozveme, musíte přidat novou IP adresu, jinak vám platební brána nebude fungovat. Kontaktujte vaše IT oddělení a požádejte je o následující změnu. Přidejte novou IP adresu 107.162.128.0/17 a povolte celý tento rozsah. Zároveň ponechte i IP adresu původní. Změnu proveďte do 30. června.
Testovací prostředí je pro vás již připraveno. Důrazně doporučujeme otestovat připojení v testu před provedením změn v produkci.
Jak budeme postupovat dále?
V následujících dnech vás budeme kontaktovat s případnými doplňujícími informacemi. Pokud se vám neozveme, změna se vás netýká a nemusíte dělat nic.
V případě dotazů napište na [email protected].
Děkujeme, že nám pomůžete zvýšit bezpečnost.
Global Payments