Pryč jsou doby, kdy jste potřebovali foťák, telefon, digitální diář a ještě počítač. A stejné je to dnes i v byznysu. Zapomeňte na samostatnou pokladnu, platební terminál, objednávkový systém a terminál na rozvoz jídla - s novým Terminálem Plus teď můžete mít všechno v jednom zařízení.
Největší výhodou, když máte všechno pohromadě je to, že všechny aplikace spolu bezvadně komunikují. Nestane se tedy, že by se pokladna nebavila s terminálem nebo skladový systém by nepřijímal pokyny z objednávkového programu.
“Při vývoji tohoto zařízení jsme se inspirovali právě byznysem - nikdo nechce mít na pultě pět krabiček a kilometr kabelů, a ještě aby to nefungovalo. Vymysleli jsme proto zařízení, do kterého lze nahrát aplikace, které potřebujete,” vysvětlil produktový manažer Global Payments Lukáš Podaný.
Terminál Plus může být buď samostatný terminál, do kterého vám nahrajeme všechny potřebné aplikace, nebo jako velká statická pokladna se zabudovaným terminálem. Záleží na vás, zda chcete mobilní zařízení, nebo vše na jednom pevném místě.
“Nemusíme mít další pokladní systémy. Máme celkem tři pobočky se čtyřmi terminály, takže bych musel kupovat další čtyři pokladní systémy. Jeden z důvodů, proč jsme tohle pořídili, že mám neustále přehled, co se na které pobočce děje. Kromě plateb kartou zvládá terminál i platby v hotovosti,” řekl veterinář Jiří Bárta z Blanska, který na Terminálu Plus oceňuje jeho univerzálnost.
“Terminál Plus jsem si vybral, protože se mi obsluha ze základního popisu zdála jednoduchá. Potřebovali jsme nějaké funkce, které zmizely z běžných terminálů. A tento v kombinaci se zabudovanou pokladnou nám je nabízel. Nejdůležitější pro nás bylo rozdělování různých sazeb DPH, protože jiná sazba je na veterinární úkony, jiná může být na krmivo, popřípadě potom na některé léky,” doplnil majitel veterinárních klinik.
Terminál Plus v pěti bodech
- Vše v jednom - komplexní pokladní a platební systém s evidencí zboží ve skladě umožňující platby hotově nebo kartou
- Nižší náklady - díky cloudovému úložišti a vzdáleným aktualizacím nepotřebujete vlastní servery a ušetříte za pořízení i provoz pokladních a platebních systémů. Vše si nastavujete vzdáleně a odkudkoliv.
- Správa zboží - díky správě zboží si maximalizujete prodej a udržujete přehled o skladových zásobách v reálném čase.
- Srozumitelný reporting - rychlý přehled tržeb, slev, obratů dle DPH. Srovnání období, trendů i poskytnutých slev. Export v PDF a XLSX.
- Zaměstnanci pod kontrolou - jednotlivým uživatelům tak lze nastavit práva pouze na vybrané prodejní operace. V transakčních reportech je také zobrazeno, který uživatel transakci vytvořil.