• Hlavní strana
  • O nás
  • Blog
  • Partnerská spolupráce
  • Kontakty
  • Merchant portal
  • Přihlásit se
  • Platební terminály
      • Platební terminály
      • O platebních terminálech
      • Zažádejte si o platební terminál ještě dnes.
      • Začínám s terminálem
      • Pokud s terminálem začínáte, rádi vám poradíme.
      • Mám zkušenost s terminálem
      • Jestli hledáte nového poskytovatele, jste tu správně.
      • Podle oboru podnikání
      • Vyberte si terminál podle typu vašeho podnikání.
      • Poslat terminál kurýrem
      • Terminál v obchodě do 2 dnů.
      • Katalog terminálů
      • Vyberte si zařízení podle vaší potřeby.
      • Terminál Plus
      • Přijímejte všechny typy plateb včetně hotovosti i poukázek.
      • Samoobslužná řešení
      • Vestavěné platební terminály pro samoobslužné boxy, parkoviště, čerpací stanice a další.
  • Platební brána
      • Platební brána
      • Platební brána pro e-shopy
      • Objevte funkce, které nabízí naše platební brána.
      • Jak integrovat platební bránu GP webpay
      • Stáhněte si pluginy a podívejte se na způsoby integrace GP webpay do vašeho e-shopu.
      • Platební link
      • Posílejte platební link přes SMS nebo vytvořte QR kód.
      • Click to Pay
      • Konec přepisování čísel z karet. Vyzkoušejte novinku.
      • Odložené platby
      • Zvyšte obraty svého e-shopu díky Odloženým platbám přes Twisto
  • Terminál v mobilu
      • Terminál v mobilu
      • O terminálu v mobilu
      • Zjistěte více, jak aplikace funguje.
      • Tap to Pay na iPhone
      • Přijímejte bezkontaktní platby iPhonem.
      • GP tom Plus
      • Rozšířená verze aplikace GP tom s katalogem produktů a dalšími novými funkcemi.
      • QR platba účtem
      • Zobrazte QR kód pro platbu účtem na displeji
      • Manuál k aplikaci
      • S aplikací začínáte nebo hledáte jaké zařízení je podporované?
      • Často kladené otázky
      • Nejčastěji kladené otázky a odpovědi.
  • Doplňkové služby
      • Doplňkové služby
      • Přehled doplňkových služeb
      • Pořiďte si k vašemu produktu i další služby.
      • DCC: Dynamická konverze měny
      • Umožněte zahraničním zákazníkům zaplatit v jejich měně.
      • Flexibilní financování
      • Financování, které se splácí přes terminál.
      • GP analytics
      • Opřete svá rozhodnutí o čísla.
      • PCI DSS
      • Předcházejte nebezpečí úniku kartových údajů.
      • Acquiring+
      • Archivujte účtenky z terminálu a ušetřete.
      • Global Payments Care
      • Terminál vám vyměníme bez otázek, zadarmo a to i opakovaně.
      • Nabíjecí stanice pro elektromobily
      • Zařídíme vám nabíjecí stanici přímo před vaším podnikem.
      • Loyalty
      • Věrnostní program pro vaše zákazníky.
      • Autoasistence
      • Spolehlivá pomoc na cestách pro všechny vaše vozidla.
  • Podpora
      • Podpora
      • Zákaznický portál Marketplace
      • Váš nový online portál pro správu produktů a služeb 24/7.
      • Centrum zákaznické podpory
      • Získejte další informace o produktech a službách.
      • Doplňkové služby
      • Nejčastější otázky a odpovědi k doplňkovým službám.
      • Platební terminál
      • Přijímání plateb, zaúčtování, reklamace a mnohé další.
      • Platební brána GP webpay
      • Nejčastější otázky a odpovědi k platební bráně.
      • Terminál v mobilu
      • Aplikace GP tom a jak s ní pracovat.
      • Merchant Portál
      • Stahujte si výpisy a informace o transakcích.
      • MIF++
      • Jak funguje transparentní účtování?
      • Důležité dokumenty
      • Obchodní podmínky, reklamační řád, sazebník poplatků.
  • Platební terminály
      • Platební terminály
      • O platebních terminálech
      • Zažádejte si o platební terminál ještě dnes.
      • Začínám s terminálem
      • Pokud s terminálem začínáte, rádi vám poradíme.
      • Mám zkušenost s terminálem
      • Jestli hledáte nového poskytovatele, jste tu správně.
      • Podle oboru podnikání
      • Vyberte si terminál podle typu vašeho podnikání.
      • Poslat terminál kurýrem
      • Terminál v obchodě do 2 dnů.
      • Katalog terminálů
      • Vyberte si zařízení podle vaší potřeby.
      • Terminál Plus
      • Přijímejte všechny typy plateb včetně hotovosti i poukázek.
      • Samoobslužná řešení
      • Vestavěné platební terminály pro samoobslužné boxy, parkoviště, čerpací stanice a další.
  • Platební brána
      • Platební brána
      • Platební brána pro e-shopy
      • Objevte funkce, které nabízí naše platební brána.
      • Jak integrovat platební bránu GP webpay
      • Stáhněte si pluginy a podívejte se na způsoby integrace GP webpay do vašeho e-shopu.
      • Platební link
      • Posílejte platební link přes SMS nebo vytvořte QR kód.
      • Click to Pay
      • Konec přepisování čísel z karet. Vyzkoušejte novinku.
      • Odložené platby
      • Zvyšte obraty svého e-shopu díky Odloženým platbám přes Twisto
  • Terminál v mobilu
      • Terminál v mobilu
      • O terminálu v mobilu
      • Zjistěte více, jak aplikace funguje.
      • Tap to Pay na iPhone
      • Přijímejte bezkontaktní platby iPhonem.
      • GP tom Plus
      • Rozšířená verze aplikace GP tom s katalogem produktů a dalšími novými funkcemi.
      • QR platba účtem
      • Zobrazte QR kód pro platbu účtem na displeji
      • Manuál k aplikaci
      • S aplikací začínáte nebo hledáte jaké zařízení je podporované?
      • Často kladené otázky
      • Nejčastěji kladené otázky a odpovědi.
  • Doplňkové služby
      • Doplňkové služby
      • Přehled doplňkových služeb
      • Pořiďte si k vašemu produktu i další služby.
      • DCC: Dynamická konverze měny
      • Umožněte zahraničním zákazníkům zaplatit v jejich měně.
      • Flexibilní financování
      • Financování, které se splácí přes terminál.
      • GP analytics
      • Opřete svá rozhodnutí o čísla.
      • PCI DSS
      • Předcházejte nebezpečí úniku kartových údajů.
      • Acquiring+
      • Archivujte účtenky z terminálu a ušetřete.
      • Global Payments Care
      • Terminál vám vyměníme bez otázek, zadarmo a to i opakovaně.
      • Nabíjecí stanice pro elektromobily
      • Zařídíme vám nabíjecí stanici přímo před vaším podnikem.
      • Loyalty
      • Věrnostní program pro vaše zákazníky.
      • Autoasistence
      • Spolehlivá pomoc na cestách pro všechny vaše vozidla.
  • Podpora
      • Podpora
      • Zákaznický portál Marketplace
      • Váš nový online portál pro správu produktů a služeb 24/7.
      • Centrum zákaznické podpory
      • Získejte další informace o produktech a službách.
      • Doplňkové služby
      • Nejčastější otázky a odpovědi k doplňkovým službám.
      • Platební terminál
      • Přijímání plateb, zaúčtování, reklamace a mnohé další.
      • Platební brána GP webpay
      • Nejčastější otázky a odpovědi k platební bráně.
      • Terminál v mobilu
      • Aplikace GP tom a jak s ní pracovat.
      • Merchant Portál
      • Stahujte si výpisy a informace o transakcích.
      • MIF++
      • Jak funguje transparentní účtování?
      • Důležité dokumenty
      • Obchodní podmínky, reklamační řád, sazebník poplatků.
  • Platební terminály
    • Nabidka POS
    • O platebních terminálech
    • S terminály začínám
    • Katalog terminálů
    • Přejděte k nám
    • Terminál Plus
    • Podle oboru podnikání
    • Poslat terminál kurýrem
  • Terminál v mobilu
    • Aplikace GP tom
    • Tap to Pay na iPhone
    • QR platba účtem
    • Manuál k aplikaci
    • Často kladené otázky
    • GP tom Plus
  • Platební brána
    • Platební brána GP webpay
    • Doplňky a pluginy
    • Platební odkaz
    • Odložené platby
  • Doplňkové služby
    • Přehled doplňkových služeb
    • Nabíjecí stanice pro elektromobily
    • GP analytics
    • Flexibilní financování
    • Loyalty
    • Dynamická konverze měny
    • Archivování účtenek
    • Global Payments Care
    • PCI DSS
    • Autoasistence
  • Podpora
    • Marketplace
    • Centrum podpory
    • Nejčastější otázky k terminálu
    • Nejčastější otázky o GP webpay
    • Nejčastější otázky k GP tom
    • Důležité dokumenty
    • Přihlášení do Merchant Portálu
  • Přihlásit se do portálu | Marketplace
Hledám 
platební terminál, platební brána, flexibilní financování

Co dělat, když nefunguje terminál?

13. 6. 2022

Co dělat, když terminál přestane fungovat? Pomůže restart, nebo mám rovnou volat na technickou linku? Kde najdu číslo? A co když má linka obsazeno? Na všechny tyto otázky vám odpovíme v tomto článku.

Čas od času se stane, že vám platební terminál přestane fungovat. V 90 % případů je příčinou špatné nebo nestabilní internetové připojení. Proto jako první věc vyzkoušejte, zda vám jde internet. Pokud se vše zdá být v pořádku, zkuste přístroj restartovat. Restart se u jednotlivých typů terminálů liší.

Ingenico (tlačítkový) – stiskněte žluté tlačítko a tečku a držte po dobu 2 sekund.

Nexgo – terminál s Androidem a dotykovým displejem (bez tlačítek). Restart je podobný jako u mobilního telefonu. Z levé strany přístroje je tlačítko Vypnout/zapnout. Tlačítko podržte. Na displeji se objeví hláška s volbou Restartovat, stejně jako u mobilního telefonu.

Pax – postup je stejný jako u Nexgo, ale tlačítko je na pravé straně.

PAX

Technická linka je nonstop

Když restart nepomůže, zavolejte na technickou linku. Na platebním terminálu, nejčastěji zespodu, byste měli mít nálepku s telefonním číslem na naši podporu. Pokud se nálepka poškodila nebo ji nelze přečíst, naleznete číslo na technickou linku přímo na našich webových stránkách www.globalpayments.cz. Podpora je non stop 24 hodin denně. Pokud vám nedokážeme pomoci po telefonu, přidáme případ technikovi. Ten přijede do čtyř, mimo hlavní města do osmi pracovních hodin (výjimkou jsou terminály PAX, u nichž máme lhůtu do druhého pracovního dne).

risk

Co když je výpadek terminálů?

Ke krátkodobým výpadkům může dojít, v květnu postihl terminály některých z našich klientů výpadek v trvání přes půl hodiny. Za toto narušení vašeho podnikání se omlouváme. Příčiny jsme zjistili a přijali taková opatření, abychom minimalizovali možnost opakování. Přesto nemůžeme nikdy vyloučit, že z nějakého jiného důvodu by mohlo k narušení provozu dojít. Jak budeme reagovat? Ihned po zjištění problému umístíme na naše webové stránky výrazný žlutý pruh s informací, že něco nefunguje a kdy problém vyřešíme. Jakmile poruchu odstraníme, opět vás o tom budeme na webu informovat.

Pokud zjistíte, že vám terminál nefunguje a restart nepomůže, zavolejte na technickou linku. Pokud se vám nepodaří dovolat, zkontrolujte naše webové stránky. Když na nich uvidíte informaci o poruše, nedělejte nic, o problému víme a řešíme ho. Na web vám napíšeme, kdy budou naše služby opět v provozu. Pokud váš dotaz není urgentní, prosíme, napište nám email na [email protected].

Jak zjistit, zda transakce prošla, či ne?

Pokud máte přístup do klientského portálu Merchant Portal, podívejte se do sekce Autorizace, kde uvidíte transakce a jejich stav. Pokud se k Merchant portálu nedostanete nebo chcete mít jistotu, zavolejte nám. 

Když dojde k duplicitní transakci, žádný strach, peníze můžeme vrátit přímo na kartu zákazníka.

Nejčastější dotazy

Toto jsou nejčastější otázky, kvůli kterým nám voláte a se kterými vám rádi pomůžeme:

Tisk účtenek – jak si změnit tisk účtenek, když chcete tisknout jenom jednu účtenku, ne dvě.

Změna nastavení – klienti chtějí změnit informace na hlavičce účtenky

Technické dotazy – jak si vytisknout uzávěrku, jak si udělat kopii uzávěrky nebo účtenky

Kontrola transakcí – klienti chtějí ověřit, že platba prošla

Změna přístupů – vygenerování nových přístupů na Merchant portal, Marketplace nebo Nest k archivaci účtenek

Categories: Platební terminály, Tipy a triky
Tags: Platební terminály

Kategorie

  • Tisková zpráva (20)
  • Tipy a triky (18)
  • Platební terminály (16)
  • Terminál v mobilu (13)
  • Trendy a novinky (11)
  • Legislativa (10)
  • Platební brána (10)
  • Doplňkové služby (7)
  • Rozhovor (4)
  • Příběhy zákazníků (3)
  • CSR (3)

Štítky

Platební brána Dobrovolnictví EET Elektromobilita a nabíjecí stanice GP webpay IT Karty neberu Kryptoměny Flexibilní financování Marketplace Terminál v mobilu Merchant Portal Mýty o kartách Neziskové organizace Partneři Průzkum PSD2 Státní správa Platební terminály GP tom Donátorský totem Trendy Tisková zpráva Útrata

Podpora

Přihlásit se do zákaznického portálu:

Marketplace


Nonstop technická podpora:

+420 267 197 777

 

facebook  Sledujte nás na Facebooku

O společnosti

Poznejte Global Payments

Kontakty a média

Partnerská spolupráce

Kariéra

Naše produkty

Platební terminály

Platební brána

Terminál v mobilu

Doplňkové služby

Řešení podle oboru

Restaurace, bary a kavárny

Hotely a ubytovací služby

Maloobchodní prodej

Svobodná povolání

Služby

Města a obce

Doprava a spedice

Sportovní zařízení

Akce a festivaly

Mohlo by vás zajímat

Doplňky a pluginy

Shoptet

Blog

MIF++

Slovník pojmů

Hledám...

Chci začít brát karty

Chci změnit poskytovatele

Global Payments je obchodní značka společnosti Global Payments s.r.o., podnikající na území České republiky se sídlem V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10, Česká republika, IČ: 042 35 452, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 244453. Společnost Global Payments s.r.o. je jako platební instituce zapsána na seznamu poskytovatelů vedeném Českou národní bankou, oprávněna poskytovat platební služby ve smyslu zákona č. 370/2017 Sb., o platebním styku, v platném znění. Dohled nad společností Global Payments s.r.o. v oblasti poskytování platebních služeb vykonává Česká národní banka.

© 2025 Global Payments Inc.Všechna práva vyhrazena. Všechny ostatní zde identifikované nebo zmíněné ochrané známky, názvy produktů a loga jsou majetkem příslušných vlastníků.

  • Podmínky webových stránek
  • Ochrana osobních údajů
  • Cookie Settings
  • GDPR