Březen je měsíc daňových přiznání a hromady papírování. Zjednodušte si do budoucna život tím, že přestanete vydávat papírové účtenky a vše budete archivovat pouze elektronicky. Jak na to?
Pokud máte klasický terminál, zřídili jsme vám již službu Akceptace Plus, díky níž se vám účtenky samy archivují na našem zabezpečeném úložišti. Ušetříte tak stohy papíru a nervy s archivací účtenek. A pokud by přece nějaký zákazník trval na papírové účtence, klidně mu ji můžete i vytisknout.
Stejně jednoduché to mají uživatelé našeho terminálu v mobilu GP tom, kteří na vyžádání posílají účtenky zákazníkům sms, mailem nebo QR kódem. Pokud si zákazník přeje papírovou účtenku, můžete teď GP tom připojit k malé přenosné Bluetooth tiskárně a účtenku mu jednoduše vytisknout. Tiskárnu můžete koupit například v Datartu.
Jak se přihlásit do úložiště účtenek?
Pokud máte typ terminálu Ingenico, vygenerovali jsme vám přístup a poslali emailem. Chcete o službu Akceptace Plus požádat dodatečně? Žádný problém, přečtěte si více informací a ozvěte se nám. Jakékoliv další dotazy zodpovíme na support@gptom.com.