Máte nejvyšší čas připravit svou firmu na internetu tak, abyste získali z vánočních nákupů co nejvíce.
Klíčové jsou informace
Ujistěte se, že vaši firmu lidé na internetu nejen najdou, ale že máte správné a aktuální informace. Zkontrolujte si proto, kde a jaké kontaktní informace o vás na internetu mohou lidé najít. Adresa provozovny, telefonní číslo nebo jméno vaší firmy by měly být na internetu na co nejvíce místech a vždy stejné. Zákazníci vás tak snadněji naleznou. Věděli jste, že pokud uvidí například ve výsledcích vyhledávání na Google vaši firmu vícekrát se stejnými informacemi, automaticky se tak zvyšuje jejich důvěra ve vás a chuť u vás nakoupit?
Rychlý online test si můžete udělat třeba zde www.mediatel.cz.
Chystáte speciální otevírací dobu?
Nezapomeňte ji aktualizovat na co nejvíce místech, které uživatelé vyhledávají. Primárně na Googlu, Facebooku, v katalozích apod. Není nic horšího nejen pro zákazníka, ale také pro vás, než když zůstane stát před zavřenými dveřmi provozovny, která měla být podle internetu otevřená. Věděli jste, že když dáte v Google mapách navigovat do nějakého obchodu, Google vám podle otevírací doby a dojezdového času také napíše, že již nestihnete dojet do konce zavírací doby? Ujistěte se, že ji máte na internetu správně.
Dejte vědět zákazníkům, jak u vás zaplatí
Nejvyužívanější služby na internetu dnes umožňují ukázat platební možnosti a uživatelé je aktivně vyhledávají. Nezapomeňte je uvést také na vaše webové stránky. Věděli jste, že informace, jestli se u vás dá platit kartou, může rozhodnout o tom, jestli k vám zákazník přijde nakoupit? A nebo jestli půjde ke konkurenci.
Zkontrolujte si vaše recenze a hodnocení
Zejména pak na Google a na Facebooku. Nezapomeňte odpovědět na negativní recenze – samozřejmě ve vší slušnosti a tak, aby vaše odpověď motivovala ostatní uživatele k nákupu u vás. Vaše odpověď není primárně určena tomu, kdo negativní odpověď napsal, ale všem ostatním uživatelům, kteří ji budou číst. Věděli jste, že zlepšení hodnocení firmy na Google o jednu hvězdičku zvyšuje podle oborů tržby o 6-10%?
A poslední tip na závěr – Je pro vás udržování aktuálních informací časově náročné? Nemáte přístupy ke svým záznamům a profilům nebo nevíte, kde a jak je aktualizovat? Zkuste využít online nástroje, která vám s tím mohou pomoci. Například platformu MEXT na stránkách www.mediatel.cz/sluzby, se kterou dokážete během pár vteřin aktualizovat své informace na více než 30 místech internetu a jednoduše řídit svou nabídku.